herintroductie

Catkin

XPdite Sponsor
Een aantal van jullie kennen mij wel als trouwe poster (met inmiddels 10 dagen achter mijn naam ben ik ook niet echt nieuw meer). Toch ben ik een aantal maanden niet veel online geweest en ik merk dat er heel veel nieuwe mensen op het forum zijn, vandaar toch nog even een nieuw berichtje hier!
Ik ben Femke, 27 jaar en in november 2006 is mijn visumaanvraag in Australie aangekomen. Na een maand of 10 wachten kwam het verlossende antwoord, maar niet het antwoord waar ik op had gerekend. Bepaalde werkervaring konden ze niet meerekenen, waardoor ik maar 125 punten had en gepooled werd.
Het volledige verhaal is te lezen in mijn draadje op de laatste stand van zaken.
Intuitief en impulsief heb ik besloten mijn leven maar weer op te pakken in Nederland, niet makkelijk als je baan en huur zijn opgezegd en je je hele inboedel hebt verkocht.
Toch had ik het redelijk snel weer voor elkaar en kon ik snel aan het werk en was mijn nieuwe onderkomen ook weer snel van spulletjes voorzien.
Nu ik de benodigde werkervaring heb begint het toch weer te kriebelen, iets wat ik niet gelijk voorzien had (beetje dom, want eens een droom... maar goed). Mijn visum aanvraag zal nu wat sneller gaan, maar helaas zal ik voorlopig (het eerste jaar, 1,5 jaar) nog niet kunnen vertekken. Toch hou ik de deur open en de keuze is dan (hopelijk) uiteindelijk aan mij.
Mijn emigraieplan komt trouwens van een reis die ik in 2003/ 2004 heb gemaakt, waarvan ik uiteindelijk 7,5 maand in Australie heb verbleven. Heerlijk land, ruimte, rust, now worries en een heerlijk klimaat!

Heel veel succes !!  :up:  Ik hoop voor jou dat het nu wel goed zal verlopen. Maar met die nieuwe werk ervaring moet dat geen probleem zijn

Ramon & Tanja

( zie draadje :  skilled visa /visa 175 - niet online  of draadje stand van zaken / januari 2008 aanvragers )

Nou Meis,  :hi: "back"
En is het ook nog steeds Perth  :cool: wat maybe je toekomstig begin punt wordt?

Carmen.

Hoi Catkin,

Welkom terug! Ik heb al die tijd ook (heel stilletjes) je draadje gevolgd. Het mag gewoon niet misgaan deze keer!

Ik wens je in elk geval heel veel succes! :up:

Groetjes,
T

[quote author=Tijlcarm link=topic=8893.msg118403#msg118403 date=1212024318]
Nou Meis,  :hi: "back"
En is het ook nog steeds Perth  :cool: wat maybe je toekomstig begin punt wordt?

Carmen.
[/quote]

Misschien wel/ misschien niet. Op dit moment staat niks vast.

Hoi Femke, ben net nieuw hier, maar 'k heb je thread gelezen... Wat een nachtmerriescenario... Zit je de komende anderhalf jaar nog vast in de "pool" ofzo?
Komt vast allemaal goed de volgende keer, ik zie geen reden waarom je mèt voldoende werkervaring er nu niet doorheen zou komen...

- Pieter -

Back