Het begin van ons avontuur

Laura1701

New Member
Goedemorgen, goedenavond allen.

Ok...ik ben helemaal happy
Thijmen heeft net een skype gesprek gehad met australie en waar wij nog dachten dat dit gesprek echt zou uitwijzen of ze hem een baan aanbieden, kwamen we erachter dat de baan dus eigenlijk gewoon voor hem is.
Ze wilde ons even zien en vertellen hoe of wat.

Ze gaan een visa 457 voor ons aanvragen, kan nu alleen door de spanning de site met visa's niet meer vinden zoveel open staan en sie dus per ongeluk afgesloten.

Thijmen zn werkgebied wordt de west kant van melbourne en ze gaan een lijstje voor ons maken met suburbs waar ze zelf zouden willen wonen.
Als we daar aankomen, mogen we een week in een hotel en hebben we die week de tijd om een woning te regelen. Hij zei dat dat voldoende is....

Ok....nu zo maar naar bed met een lijf vol adreline.
En dan in februari op zaterdag naar de emigratiebeurs.

Oh en alle tips zijn welkom....we verkopen hier alles en komen met niks

Fijne dag allemaal

Dat is gauw geregeld! Gefeliciteerd en nu op naar de emigratie rollercoaster! We noemen het hier ook wel emogreren, want gevoelens van blijdschap en twijfel wisselen zich in snel tempo af! Succes met al het regelwerk en inlichten van vrienden en familie! Weet je al wanneer je ongeveer deze kant op komt?

Dat is gauw geregeld! Gefeliciteerd en nu op naar de emigratie rollercoaster! We noemen het hier ook wel emogreren, want gevoelens van blijdschap en twijfel wisselen zich in snel tempo af! Succes met al het regelwerk en inlichten van vrienden en familie! Weet je al wanneer je ongeveer deze kant op komt?

Hahaha, ja zeker snel geregeld!!
Loop al de hele ochtend te janken ;) dus dat emogreren klopt nu al

Wanneer we daarheen komen, hangt natuurlijk van het visum af, maar de planning is richting eind van het jaar.

Kunnen het nog niet volop van de daken schreeuwen, want mijn werk weet nog van niks en heb mn baan nog wel ff nodig. Moeders is er niet blij mee, maar dat komt hopelijk ook goed.

Ik hou jullie op de hoogte

Back