het grote witte komkommer-probleem

AnSteveTomas

XPdite Sponsor
hi,

Onlangs waren we over Australië aan het dagdromen (sounds familiar??) en zei ik dat ik naar de overdaad aan groenten en fruit in Australië uitkijk en dat ik wel zin had in een witte komkommer die je hier niet kan krijgen.
Steve kwam volledig uit de lucht vallen, "witte komkommer??Huh?Nog nooit van gehoord".
Ik meen me toch te herinneren in Airlie Beach een paar keer een witte (eerder beige of off-white) komkommer gekocht te hebben.
Natuurlijk begon ik aan mezelf te twijfelen of ik het niet gedroomd had en ben het internet ingevlogen. Maar nee, niks te vinden.
Hij is wel korter en dikker dan de gekende lange,smalle groene en heeft een gladder velletje.

Of ben ik misschien helemaal gek aan het worden??  :doofywave:
Help!! Zijn er witte komkommers in Australië??

groetjes,
An
 
Of misschien deze  :? :smile:

http://seeds.thompson-morgan.com/us/en/product/450/1
http://seeds.thompson-morgan.com/us/en/product/425/1

images
 
Jaah, die tweede, de long white , dat is 'm!
Hij had puistjes, dat was ik nog vergeten.

En jawel, met de foto kan hij het zich nu wel herinneren...

Mijn eeuwige dank!! :humble: :humble:

groetjes,
An
 
[quote author=AnSteveTomas link=topic=6498.msg80452#msg80452 date=1170454772]
Jaah, die tweede, de long white , dat is 'm!
Hij had puistjes, dat was ik nog vergeten.

En jawel, met de foto kan hij het zich nu wel herinneren...

Mijn eeuwige dank!! :humble: :humble:

groetjes,
An
[/quote]

party0003.gif
 
MMMMMmm.... Airlie beach.....heb daar mijn eerste schildpad gezien...'s nachts tijdens het duiken.....tijdens kerst 2001...long time ago...
lag te slapen in het koraal (the turtle dus).....een witte komkommer heb ik niet gezien...wel zeekomkommers...(eten en poepen door het zelfde gat)..

sorry  :eek:fftopic:

Carmen.
 
Hoi,

ik woon nu ongeveer 3 maanden in Brisbane en heb bij Coles witte komkommers zien liggen. Weet niet of ze te eten zijn qua smaak, maar ze zijn er dus wel.

pascale
 
Back
Top