Het is maar een schatting

Ilse

New Member
Heee everybody,

Kan iemand me misschien vertellen aan wat voor kostenplaatje ik moet denken indien de aanvraag voor 2 personen (skilled migration) wordt ingediend. Dit inclusief de kosten voor bemiddeling, testen en documenten, in principe dus alle kosten die je sowieso maakt voordat je het visum hebt....

Het gaat natuurlijk niet om exacte bedragen, maar waar moet ik aan denken???? Is dat 3000,- euro of 15000,- euro???

HELP!!!!!!!!!!!!!

Thanks alvast...

Wij waren voor onze aanvraag ongeveer 2200 euro kwijt, dat is zonder bemiddelingsbureau. Het certificeren van de papieren was gratis (even rondbellen).
Wij hebben ook geen officiele vertalingen hoeven doen, waren creatief met opnieuw aanvragen diploma's enz. en dan gelijk in het engels.

Visum 1250 euro
Skills assesment versnelde procedure 300 euro
IELTS 340 euro voor 2 personen
En wat meer documenten zoals trouwakten en geboorteuitreksels

Groetjes Lin

[quote author=marc-el link=topic=2697.msg29232#msg29232 date=1127756175]
En niet te vergeten je medical.
Dat kost je ook zo'n €150,- pp

groeten marcel
[/quote]

Niet altijd, wij hebben 80.00 euro's betaalt bij een Doc in Rotterdam.

Ook nog Xray en bloed onderzoek, ik dacht samen +/- €70,--  :oops:

Dacht jij  dat ik het in de kroeg had gebracht?  :x   :lol1:

[quote author=Ton en Ineke link=topic=2697.msg29236#msg29236 date=1127757641]
Ook nog Xray en bloed onderzoek, ik dacht samen +/- €70,--  :oops:

Dacht jij  dat ik het in de kroeg had gebracht?  :x   :lol1:
[/quote]

OK OK Ik had het alleen over de Dokter,
kan zijn dat je met hem naar de kerk geweest bent  :roll:

Maar goed dat de forummers het adres van mijn kerk niet kennen   :nana: :music: :rotflmao: :rotflmao: :lol1: :lol1:

Ilse,
Wij zitten ongeveer op zo´n 5000 a 6000 euro. Dat is voor Australian Sponsored Skilled visum. MET begeleiding door een buro wat een hoop tijd kan schelen. Dat is dan inclusief alle kosten over een periode van 1,5 jaar.

We tellen de kosten voor het halen van het visum in Berlijn waar we een weekje vakantie van maken dan niet mee natuurlijk ;-)

M.vr.gr.

Perthpete

Back