het leven in Mackay??

cindyclaeys

Member
Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of hier mensen zijn die in Mackay wonen of kennissen ( vrienden/ familie) hebben die er ook wonen?
ik ken al Johan & pamela ( hier op het forum) van hun krijgen we ook wat informatie.:up:
Ik heb me laten vertellen dat er in Mackay niet veel te beleven valt; bv. geen bioscoop, geen terrassen, geen duikclub of snorkelclub of golfclub waar je je in kan schrijven, ... en dat er niet echt een sociaal leven is. ook werd er verteld dat mackay heel oudbollig is qua kleding en mode en ook andere dingen; ik kan me dit moeilijk voorstellen;
Mackay is wel mooi ( héél mooi zelf) maar als dat echt zo is dan gaan we ons snel vervelen denk ik. ik hoop dat er hier wat mensen zijn die ons meer kunnen vertellen over mackay en hopelijk dan de waarheid.
In onze lastavaza hebben jullie kunnen lezen wat er is gebeurd maar we beginnen nu echt te twijfelen aan die persoon of hij de waarheid spreekt; volgens ons is hij puur uit heimwee terug gekeerd naar België, vandaar deze vraag! we hebben contact opgenomen met het bedrijf; hopelijk krijgen we snel bericht.
hopelijk zijn hier mensen die ons meer kunnen vertellen
aan allen die reageren alvast bedankt want we zijn heel onzeker nu.

groetjes cindy & peter

hey marie en dan,

inderdaad echt een rollercoaster :wink: we zien wel, we hopen dat het goed komt.

groetjes cindy & peter

Hi Cindy & Peter,

Naar wat voor een leven ben je op zoek? Een snelle, drukke, hectische stadsleven? Of zoeken jullie meer the No Worries langzame simpele leven? Waar hecht je veel waarde aan? Mode, luxe restaurants, een stadleven?

Ik merk dat ik hier nog minder winkel voor kleding dan ik al deed, ik na 6 maanden mijn eerste trainingsbroek kocht en me afvroeg waarom ik dat niet eerder had gedaan (eh nu nog alleen voor rondom het huis :lol: ) en inmiddels al een tweede Akubra hoed heb gekocht. Boodschappen doe ik veel liever in Yass dan in Canberra omdat er daar tenminste vriendelijke mensen in de winkels werken en de prijzen er veel lager zijn. Boven dat, de uitbater in de Pub weet wie je bent :grin: en je altijd iets hebt om over te praten of aan andere mensen wordt voorgesteld. Heerlijk! Nope, doe mij de kleinere plaatsten maar. :up:

Groetjes
Kathren

Voor de een zal het een paradijs zijn terwijl hetzelfde plaatsje voor de ander een hel is. Ik denk dat je je niet al te veel moet luisteren naar andermans verhalen en gewoon je eigen oordeel moet gaan vellen. Je moet toch ergens een start maken en als het je niet bevalt kan je altijd nog op zoek gaan naar een beter plekje elders in Australie. Is hier heel gewoon en veel makkelijker dan in Nederland. Je hoeft hier tenslotte niet op een ellelange wachtlijst voor een woning.

Groetjes,
Moon

Ik ben er wel doorheen gereden met de auto, en het stelde inderdaad weinig voor. Een beetje een doods stadje. We hadden daar wel een campingplaats geboekt, maar zijn uiteindelijk doorgereden naar de volgende plaats.. Maar ja, dat is alleen een eerste indruk.. En wij waren op vakantie, dat is natuurlijk heel wat anders dan er wonen.. dus ik kan er eigenlijk weinig over zeggen. Maar ja, Coober Pedy bijvoorbeeld ziet er ook niet uit, maar als je daar wat langer bent, ga je er toch van houden...

Back