Het lukt niet!

Sylke

New Member
Ik ben best wel al een tijdje aan het knutselen/knoeien met een avatar. Via pikifx en mypictr heb ik een fotootje verkleind (80 bij 80) maar ik krijg het niet geplaatst. Je kunt dan een hele lange regel copieren, maar het werkt niet. Kan het misschien alleen via een eigen website die je gekocht hebt? Of is het slechts weggelegd voor computerhelden? :?
 
Dat laatste..

Ben ik er dan nu 1?

Zet hem even online ergens, en kopieer het URL.
 
Op pikifx bewerk je online de foto. Alleen kun je daar niet 80 bij 80 instellen, het blijft een rechthoek. Dat lukt wel via MyPictr maar dan eindig je met het slechts te kunnen opslaan en/of te laten verzenden naar je mailadres. Dus heb ik bij MyPictr de avatar gemaakt en vervolgens laten uploaden bij pikifx. Dit is de code die je krijgt:

url=http://www.pikifx.com/clicked/10423652]
mypictr_phpBB-hosted.jpg
[/url]

Als ik deze copieer en op mijn profil paste, verschijnt er alleen een leeg vak met kruisje erin. :|

NU GEBEURT ER IETS GEKS! Ik heb dit berichtje geschreven, preview het, en in plaats van die hele lange code, verschijnt er een kortere code en het fotootje! Hier snap ik echt niks van! En er staan ook nog letters doorheen!

Is het misschien een idee om de mail van MyPictr met daarin het bewerkte fotootje naar een van jullie computerhelden te sturen?
 
Tjee, dank je, hoe doe je dat? Kun je ook de letters eruit halen of zal ik je de avatar in een pm toesturen?
 
Die letters in je avatar worden er automatisch door pikifx ingezet (reclame). Als je me het origineel stuurt dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen.
 
Back
Top