:lol: Hallo allemaal, het begint me te duizelen hoor. Een poosje terug heb ik me al aan jullie voorgesteld omdat ik veel op dit forum zit te lezen om aan informatie te komen. Mijn man, Sander, heeft een tijdje terug een goed gesprek gehad met iemand van een australisch bedrijf die te kennen gaf hem wel heel graag in dienst te willen nemen. Na wat heen en weer gemail hebben we vanmorgen een concept contract ontvangen van zijn (toekomstige) werkgever. Hihi, nu begint het wel echte vormen aan te nemen. Ik weet dat er nog een hoop te doen valt. We hebben altijd graag een poosje naar het buitenland willen gaan, en na 2 keer in Aus te zijn geweest zaten we stiekum te dromen. Maar gaan die dromen dan nu uitkomen? Het ziet er wel naar uit. En we moeten nog veel doen denk ik... ik heb ook geen idee hoe snel het nu allemaal gaat. Als we het contract tekenen gaan ze een business sponsorship aanvragen.... dan de visa nog in de paspoorten en alle documenten die we nog moeten regelen. En ons huis.... En misschien vind ik dan ook wel een leuke baan. Ik kom uit het toerisme en daar is in Aus ook geen tekort aan.... Hihi, wij gaan ons vanavond nog verder inleven in alles en de vragen die nog opkomen, daarvoor kruipen we achter dit forum.
We houden jullie op de hoogte...
Suus en Sander
We houden jullie op de hoogte...
Suus en Sander