Hey allemaal, iemand ervaring met formulier 80? Ik apply voor de 186 vanuit een 457

Jadey

New Member
Ik ben 2 jaar in Australië op een sponsorvisum, eind maart kan ik eindelijk mijn permanent residency vragen. Ik woon in Melbourne en tja, ben voor mijn liefde hierna toe gekomen.

Voor het formulier 80 die ik moet invullen, schrok ik heel erg van de 10 jaar geschiedenis van reizen en adressen, ik kan het reizen bijna niet na trekken. Voor mijn hobby zat ik alleen maar in het buitenland.

De IELTS test heb ik overnieuw moeten doen na de nieuwe regels dit jaar, zat er 1 punt naast op spreken, puur zenuwen.

Iemand ervaring die al het Permanent Residency heeft en wat tips kan geven?

Alvast super bedankt!
 
Stress niet teveel over je reizen. Alles in Europa (Schengen) is niet belangrijk. Cuba, Noord Korea en Rusland zou ik wel even melden ;)
 
Stress niet teveel over je reizen. Alles in Europa (Schengen) is niet belangrijk. Cuba, Noord Korea en Rusland zou ik wel even melden ;)


Ik zat dus veel in Oman, Dubai en Qatar voor de paarden races, maar het is al een behoorlijke last minder dat ik niet alles op hoef te noemen van Europa, want ik heb geen idee hoe ik dat na moet trekken..Dankjewel...
 
Als je nog je oude paspoort hebt, zou je misschien de stempels kunnen gebruiken om (een deel van) je reisgeschiedenis te achterhalen?
 
Oude paspoorten opzoeken, kun je datumstempels in terug vinden voor de reizen buiten Europa. En fotobestanden kunnen ook helpen als je de datum vd foto ziet, heb je in ieder geval ongeveer een tijd en plaats. Succes!
 


OFX
Back
Top