hey,even wat vraagjes hoor

Lilygirl

New Member
Hey,ik ben Jasmijn (9 jaar).Ik zit in groep 6.Vorig jaar ben ik met mijn vader en mijn moeder en mijn broer(jasper) op vakantie naar australië geweest.Het was daar super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :smile:  :grin:
Het enige nadeel was die vervelende vliegreis!(verder was het wel leuk hoor :wink:)En een paar maandjes nadat we weer terug in holland waren,besloten mijn mijn ouders om te verhuizen naar australië.Ik vind het best leuk,maar ik zou mijn vriendinnen zo missen :cry: :cry:.We praten er vaak over.
En nu een vraagje.....

                            [move]Hebben ze in australië playmobil?daar ben ik dol op :roll:[/move]


                nou doei!groetjes jasmijn
                 
                 
 
Hoi Jasmijn,

Mijn naam is Miranda (Tum) op het forum en ik ben de mama van Joe (5 jaar).
Joe is ook gek van playmobil, hij heeft net de vulkaan gekocht van zijn
verjaardagsgeld (nog over van vorig jaar omdat hij die zo graag wilde hebben)
en de raptor + jeep.

Ik heb deze online winkel gevonden in Australia waar wat op staat, dus....
het is er wel. Vraag maar aan je mama of je naar de site mag kijken
http://www.toys-heaven.com.au/shop/categories.asp?cID=20

groetjes Miranda en Joe  :smile:
 
                      hey,bedankt voor je antwoord.
            nou ben ik ook weer een last minder :wink: :up:.



                        [move]thanks! :wink:[/move]

                                   
                                                [shadow=red,left]jasmijn :smile:[/shadow]

                                     
 
Ik zou al het playmobil meenemen wat je hebt, want het is moeilijk te vinden. Wij, Sanne en Mika, mistte onze playmobil ook erg, maar opa en oma hebben alles meegenomen van wat we nog in NL hadden. BIG FUN!!!!!!!!!!!

Groetjes
Sanne
 
Hi!

Weetje waar je het kan vinden? Bij Target....helaas hebben ze niet altijd al te veel maar soms kan je het best treffen :up: En inderdaad gewoon zo veel mogelijk playmobil meenemen uit Nederland.

Groetjes
Syl
 
Dus voor iedereen die gaat emigreren en de zolder aan het opruimen is
De playmobiel niet weg gooien maar naar Jasmijn sturen
 
Wow! Jaaah! Geen playmobil weggooien, ik ben nog tot 15 augustus in Nederland: gooi maar op!!!!

groetjes van Jasmijn :lol:
 
Ik heb heel veel playmobil, maar ben ook helemaal gek van sleich-beestjes. Kun je die daar krijgen??

Tjitske
 
Yep!!! Schleich beestjes, poppetjes, riddertjes, kastelen etc.etc.etc. verkopen ze hier ook :up: Beetje bij Big W, beetje bij K-Mart, en wat meer by Mr. ToyWorld.

Komt helemaal goed
Groetjes
Syl

(Ramon & Zoe's mum)
 
dank je van het antwoord!
dat word daar uitgeven aan schleich beestjes!
:grin:
[move]doei!dag!bai![/move]

tjitske
 
Back
Top