Hey evenvoorstellen zoals gevraagd

Jelle Erf

New Member
Nou ik ben dus Jelle  heb een eigenbedrijfje en woon samen in een eigenhuis in noordholland
We willen erg graag weg uit dit land door alle regels en alle gezeur verder in dit land

We willen het liefst en uiteindelijk van het plattelands leven gaan genieten met een eigen boederij en beesten enz.
Zoals ik al zei ik heb een eigenbedrijfje en verhuur me zelf als machinist grondwerker en nog veel meer.

Me vrouwtje werkt bij de ing en heeft daar een erg goeie baan aan maar dat onderdeel stopt er mee.

dit is effe in het erg kort wie en wat sorry dat ik als een wervel storm over het forem heen vloog
maar ja zo snel wil ik eigenlijk ook alles geregeld hebben je kent het gevoel vast wel  :wink:

Groetjes jelle

Dankje dankje  wat is eigenlijk het gemiddelde aan tijd wat je kwijt bent vanaf het begin als je wilt emmigreren
en waar moet ik heen en waar opletten?  (instansies enz.)

:-o

hoi jelle,

voor ons zal het +/- een jaar gaan duren in totaal maar mijn zus die nu al in australie woont heeft alles twee
jaar geduurd. dit komt omdat wij nu via mijn zus informatie krijgen wanneer wij wat moeten doen. ook ligt het eraan of je alles zelf wilt doen, het papierwerk enz. scheelt een hoop geld maar duurt waarschijnlijk langer en er bestaat het risico dat je dingen verkeerd invuld met als gevolg dat je opnieuw kan beginnen.
neem je een immigratie buro in handen zal je dat wel tussen de 2000 tot 4000 euro gaan kosten maar hoef je zelf niet veel meer te regelen en krijg je optijd te horen wat je volgende stap is.

zelf moet je een ielts test aanvragen, een engelse test
een medische keuring voor iedereen die met je mee wilt emigreren
en een verklaring van de gemeente dat je geen crimineel verleden hebt.
en als laatste ........zelf je enkele reis naar australie bestellen
hans

Hoi Jelle,

Wij hebben alles zelf geregeld dus zonder buro. Vanaf het begin van de aanvraag tot het daadwerkelijk in handen hebben van het visum heeft ons ongeveer 8 maanden gekost.
Nu stond het beroep van mijn man op de MODL list wat qua snelheid van afhandeling zeker in ons voordeel heeft gewerkt!

Hgr, Jeanine

Hi Jelle,

Welkom op het forum.
Een skilled visum aanvraag duurt gemiddeld een jaar. Dat is ook echt het beste om daarvan uit te gaan. Om teleurstellingen te voorkomen.

Heel veel succes met alles! En lekker blijven sneupen op het forum, er is hier zóveel te lezen!!

Groetjes Lin

Hoi Jelle,

Welkom op het forum, zoals je al ziet (leest) duurt het aanvragen
van een skilled visum wel eventjes. Gewoon verstand op nul en
gaan....................hebben wij ook gedaan  :-D

Veel succes

groetjes Miranda  :-D

Allemaal heel erg bedankt tot nu toe ik ga eens kijken wat ik voor mekaar krijg bij de australische ambesade
ik hoop dat ik het visum gauw heb als dat geregeld is ken ik rustig kijken wanneer we waar heen gaan en me vriendin is ook al bezig met soliciteren bij de ing australie wie weet staan die garant voor ons voor mij met me eigenbedrijf is het wat moeilijker grondverzet en hjiswerken enz. is denk niet zo heel veel gezocht en loon werk doen ze daar zat.....  we willen uiteindelijk het boeren leven een beetje gtaan doen maar heb al thuis gezegd eerst daar heen en goed informeren als we daar zijn en dan een groot stuk grond en beesten enzo voordat ik me in het diepe stort ik hoop dat alles lukt en ja ik blijf ook op het forum kijken en babbellen elkaar helpen is nooit verkeerd vind ik toch?  :roll:  :up:

Back