Hey hallo

DavidKathleen

New Member
mercie voor de reactie's maar ik ga waarschijnlijk met m'n vader naar australie gaan om daar dan te soliciteren en te zien dat ik een sponord visum kan verkrijgen vertrek ergens augustus,als dit lukt en we alles in orde krijgen ,en dan blijven slapen bij de tante van mijn pa
 
Let wel op dat je dan geen CV's enzo uitgeprint in je bagage meeneemt want als de immigratie dit ziet en je komt op een toeristen visum binnen dan loop je het risico dat je teruggestuurd wordt en het land 3 jaar niet meer in mag.
 
very tricky this.....let goed op met wat je doet. Ik heb hier al verhalen van backpackers die zelfs terug gestuurd worden. Ze zijn streng aan het worden hier....
 
amaai da mag ook al niet pffffffffffffffffff kan al beter opgeven en in dit land blijven wonen
maar ga dacht gewoon op visiete te gaan naar daar en dan van daar uit bedrijven zoeken die mij eventueel kunnen helpen maar jha zien wel, hoe meer ge leest en weet hoe meer de moed in u schoenen zakt , niet opgeven is de boodschap zeker
 
Last edited:
Daar op zoek gaan naar potentiele werkgevers op een toeristen visum mag niet, omdat je dan officieel niet voor toerisme het land in komt. Ze zijn erg streng ja!
Emigreren naar Australie is alles behalve makkelijk en alles behalve goedkoop.
 
Er is niks op tegen om een oriënterende vakantiereis te maken. Je gaat bij familie op visite en allerlei leuke dingen doen.
Natuurlijk ga je niet om te solliciteren, want dan zou het geen vakantiereis meer zijn.
Maar mocht je leuke contacten opdoen, dan is het natuurlijk erg zinvol als je je CV ergens op een stickie hebt staan.

Be careful
Er is een tv-programma over de border security in Australië. http://nl.wikipedia.org/wiki/Border_Security:_Australia's_Front_Line
Zodoende kun je jezelf voorbereiden inzake wat wel en wat niet door de poortjes mag.
 
:confused:
geen stick mee?
Gaan ze die ook al doorspitten?

Als je niet aan de dropbox wilt, kun je ook dergelijke documenten naar jezelf toe mailen.
't Is maar een tip, dropbox werkt ook prima, zeker voor grotere hoeveelheden.
 
appeltje-eitje gaat helaas niet op voor de australische immi dienst :rolleyes:
ze gaan nu ook al dubbele nationaliteit aan de kaak stellen als het gaat om mensen die voor IS gaan vechten bijvoorbeeld. Die mogen niet meer terug komen.
Paspoorten blokkeren is ook al meerdere keren voorgekomen. SA bekijkt de mogelijkheid om tijdelijk te stoppen met werkvisa uit te geven ivm werkloosheid.....het wordt steeds moeilijker allemaal.
 
Back
Top