Hey hey

Mariemoo

New Member
Hey!

Ik ben Maria-Louisa (Marie luister ik beter naar ;) ), in oktober verhuis ik naar Fremantle WA en heb er rreeeeeuuuze zin in!
Momenteel woon ik in Zweden (Stockholm) en zal vanuit hier naar Australië gaan.
Verder ben ik 21 lentes jong en als de dood voor de aankomende zomer! - ben nu eenmaal aan het Scandinavische klimaat gewend haha

Het lijkt me erg leuk om alvast wat mensen in de Perth regio te leren kennen.

Groetjes!

Hallo Marie,

Welkom op het forum! Lekker hoor zomer in Fremantle, beter dan winter in NL waar ik niet zo naar uit kijk ;)

Succes met alles,
Dijnnas

Welkom op het forum, wij wonen in Innaloo en als je zin hebt in een kop thee kom je maar eens langs als je geland bent.

Magda

Dag Marie,

Als je naar Perth (of WA) komt, dan moet je zeker hier even kijken (en stemmen :)): http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,2850.0.html

Verder: alvast welkom, en het zal vast even tegenvallen dat verschil in klimaat. Ik moet er wel bij zeggen dat we na twee jaar hier de winters hier ook al behoorlijk koud vinden .... (m.a.w. je acclimatiseert snel genoeg).

[quote author=magda link=topic=9247.msg125093#msg125093 date=1221095869]
Welkom op het forum, wij wonen in Innaloo en als je zin hebt in een kop thee kom je maar eens langs als je geland bent.

Magda
[/quote]

hey, wat leuk, kom ik zeker eens doen!

[quote author=perthpete link=topic=9247.msg125095#msg125095 date=1221098827]
Dag Marie,

Als je naar Perth (of WA) komt, dan moet je zeker hier even kijken (en stemmen :)): http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,2850.0.html

Verder: alvast welkom, en het zal vast even tegenvallen dat verschil in klimaat. Ik moet er wel bij zeggen dat we na twee jaar hier de winters hier ook al behoorlijk koud vinden .... (m.a.w. je acclimatiseert snel genoeg).
[/quote]

ja, heb je helemaal gelijk in! heb voorheen in Thailand gewerkt (6 maanden) en had binnen no time het ritme te pakken, maar toen kwam ik van uit NL...
Ach ja, we zien het wel he! ;)

Hi,

Als je langs wilt komen stuur me dan maar even een pm dan geef ik je mijn telefoonnummer en adres.

Groeten Magda

welkom op het forum!

nogal een flinke climate-change zeg... maar daar wen je snel genoeg aan.
Zweden schijnt trouwens ook wel een mooi land te zijn, en best in trek bij emigranten. Ben benieuwd wat je redenen zijn.

groet, Wenkah

Welkom op het forum!

Wat waren de redenen om vanuit Nederland naar Zweden te gaan voor je? En ik begrijp dat werk je nu naar Oz brengt?

@ Magda, ja leuk, zal ik zeker doen!

@ wenkah, Zweden is prachtig, ga het erg missen denk ik! Ben hier heen gekomen vanwege een zweedse vent, maar helaas is dat na een paar jaar in de soep gelopen. Dit is de reden dat ik even een flinke break wil en mij ergens anders op wil storten en wie weet ga ik ooit wel weer terug!

@ Zwerver, zoals ik al zei hierboven, hehe. Werk brengt mij nu inderdaad naar Oz, maar ook een studie. Ik ga event management doen en daar naast heb ik een leuke baan te pakken gekregen bij een event management bedrijf, heeft leuke doorgroei mogelijkheden, dus het ziet er niet slecht uit!

[quote author=MariaLouisa link=topic=9247.msg125254#msg125254 date=1221457721]
@ Magda, ja leuk, zal ik zeker doen!

@ wenkah, Zweden is prachtig, ga het erg missen denk ik! Ben hier heen gekomen vanwege een zweedse vent, maar helaas is dat na een paar jaar in de soep gelopen. Dit is de reden dat ik even een flinke break wil en mij ergens anders op wil storten en wie weet ga ik ooit wel weer terug!

@ Zwerver, zoals ik al zei hierboven, hehe. Werk brengt mij nu inderdaad naar Oz, maar ook een studie. Ik ga event management doen en daar naast heb ik een leuke baan te pakken gekregen bij een event management bedrijf, heeft leuke doorgroei mogelijkheden, dus het ziet er niet slecht uit!
[/quote]
Oeh, dat is wel pijnlijk! Maar wel goed dat je the next step in life durft te nemen! Fijn dat je naast werk ook een studie gaat doen, dat geeft je wat meer aanknopingspunten met de Ozzies denk ik zo ;) Maar daarnaast natuurlijk wel genieten van het land ey!

hehe, absoluut!
Ik heb al wat vrienden in Perth, dus het zal best mee vallen denk ik, de Ozzies schijnen sowieso al een stuk makkelijker te zijn wat betreft vrienden maken.
Zweden zijn over het algemeen heel gesloten en beheerst, kan dus alleen maar beter gaan van hier, is het niet! ;)

[quote author=MariaLouisa link=topic=9247.msg125256#msg125256 date=1221460246]
hehe, absoluut!
Ik heb al wat vrienden in Perth, dus het zal best mee vallen denk ik, de Ozzies schijnen sowieso al een stuk makkelijker te zijn wat betreft vrienden maken.
Zweden zijn over het algemeen heel gesloten en beheerst, kan dus alleen maar beter gaan van hier, is het niet! ;)
[/quote]
Nou ken ik de Zweden alleen maar van die paar Zweden die ik in Oz tegen ben gekomen, dus ik kan me er geen mening over vormen! Maar wat ik in dat jaar Oz gemerkt heb is dat je i.d.d. een stuk makkelijker contact maakt met Australiërs dan met bijvoorbeeld Nederlanders ;)

[quote author=Zwerver link=topic=9247.msg125274#msg125274 date=1221489357]
[quote author=MariaLouisa link=topic=9247.msg125256#msg125256 date=1221460246]
hehe, absoluut!
[/quote]
Nou ken ik de Zweden alleen maar van die paar Zweden die ik in Oz tegen ben gekomen, dus ik kan me er geen mening over vormen! Maar wat ik in dat jaar Oz gemerkt heb is dat je i.d.d. een stuk makkelijker contact maakt met Australiërs dan met bijvoorbeeld Nederlanders ;)
[/quote]

kijk fijn om te horen dat ;) Heb weinig trek in weer een jaar keihard ploeteren om maar een beetje in contact te komen met mensen, hehe

Hey Marie!

Welkom alhier, ik was al even bang dat ik de enige was van rond de 20 met serieuze plannen!
Ik vertrek in januari naar Melbourne, studeren eerst, maar weinig plannen nog om daarna terug naar Nederland te gaan..

Ik heb al negen maanden rondgezwerfd in Aus, en kan je met zekerheid zeggen dat iedereen daar zo laid-back is dat vrienden maken echt geen probleem gaat worden! Zo open en gastvrij als ze daar zijn heb ik ze zelfden gezien! :up:

Ik ben ook wel van plan om nog richting Perth te gaan, dus als we contact houden kom ik nog wel een keer 'buurten'!

Groetjes, Mitzi

[quote author=David Rodriguez link=topic=9247.msg125711#msg125711 date=1222280177]
Hallo Marie  :grin:

welkom op het forum!! Dus je gaat van ski's naar surfboard  :lol: Sweet as!!! :up:

succes alvast met alles!

David
[/quote]

snowboard naar surfboard ;)
en bedankt ;) jij ook! heb je topic net gelezen, zit er al wat schot in?

[quote author=MelbMitz link=topic=9247.msg125722#msg125722 date=1222291025]
Hey Marie!

Welkom alhier, ik was al even bang dat ik de enige was van rond de 20 met serieuze plannen!
Ik vertrek in januari naar Melbourne, studeren eerst, maar weinig plannen nog om daarna terug naar Nederland te gaan..

Ik heb al negen maanden rondgezwerfd in Aus, en kan je met zekerheid zeggen dat iedereen daar zo laid-back is dat vrienden maken echt geen probleem gaat worden! Zo open en gastvrij als ze daar zijn heb ik ze zelfden gezien! :up:

Ik ben ook wel van plan om nog richting Perth te gaan, dus als we contact houden kom ik nog wel een keer 'buurten'!

Groetjes, Mitzi

[/quote]

hey!!

Ohhh moet je zeker doen!! Lijkt mij erg leuk!

Hoi Marie,

Als je van dansen houdt kom dan in Fremantle langs, is supergezellige scene; www.africandance.com.au
Je kunt me daar vinden!
groetjes Inge

Back