Hey hallo, iedereen. Ik ben Robert, ook helemaal gek van Australië (net als iedereen hier op het forum denk ik), ik zit al een hele tijd met het idee om te emigreren en sinds ik begin dit jaar 4 maanden in Australië geweest ben wist ik het zeker, ik ga proberen te emigreren. Na veel zoeken op het internet heb ik op veel vragen een antwoord gevonden maar niet op alles, misschien heeft iemand op het volgende een antwoord.
Het werk wat ik doe (Cheesemaker) staat dus op de SOL list. Als ik met dit beroep een Skilled visum kan
aanvragen moet ik dan ook in de kaas gaan werken of kan ik ook iets heel anders gaan doen?
Dit zal hoogwaarschijnlijk een tijdelijk visum worden. Wat zijn de kosten om hier na een tijdje een permanent visum van te maken en moet je dan ook aan bepaalde voorwaardes voldoen?
Hoop snel een antwoord te krijgen. Alvast heel erg bedankt.
Robert.
Het werk wat ik doe (Cheesemaker) staat dus op de SOL list. Als ik met dit beroep een Skilled visum kan
aanvragen moet ik dan ook in de kaas gaan werken of kan ik ook iets heel anders gaan doen?
Dit zal hoogwaarschijnlijk een tijdelijk visum worden. Wat zijn de kosten om hier na een tijdje een permanent visum van te maken en moet je dan ook aan bepaalde voorwaardes voldoen?
Hoop snel een antwoord te krijgen. Alvast heel erg bedankt.
Robert.