Hey!

Anne314

New Member
Hey!

Ik stel me bij deze even voor: ik ben Anne en samen met Jeffery wil ik over max 4 jaar richting Australie. Wij hebben in 2001 'the full circle' gemaakt en sindsdien zijn we verkocht. Ik heb al aardig wat informatie opgezocht op de DIMIA site en dit forum. Het lijkt mij fijn om tijdens de tocht naar het visum toe de opwinding en de teleurstellingen te kunnen delen met elkaar,  vandaar mijn aanmelding op dit forum. Ik ben de hoofdaanvrager voor ons skilled visum, omdat ik meer punten behaal. Ik heb wel familie in Australie maar helaas niet 'related' genoeg om een visum op aan te vragen. Op dit moment sta ik op het punt een overstap te maken in mijn werk om meer punten te krijgen voor het visum. Maar zelfs met die overstap zitten we aan 115 punten :-o Dus ik ben alle andere mogelijkheden ook aan het bekijken en daarbij zal ik jullie hulp ook af en toe inroepen! Anyway, ik vind het super tof dat een forum als deze bestaat en ik wens iedereen op dit forum (al in Oz of opweg) veel inspiratie en succes toe!
Groetjes, Anne  :)

Hoi Anne en Jeffrey,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met jullie plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Back