hi ook nieuw maar wij gaan op sponservisa

sharky

New Member
:lol:Hi Wij willen ook naar Oz.
Mijn man krijgt een sponservisa maar ook dit is niet meer zo makkelijk. :cry:
Waarschijnlijk komen we te wonen in Melbourne of Sydney, Bribane of waar dan maar ook.
2 meiden gaan mee van 6 & 7 jaar ik, Karin en Ron.
Heeft iemand nog tips of weet iemand iets van sponservisas?

[quote author=sharky link=topic=1514.msg12864#msg12864 date=1113499132]
:lol:Hi Wij willen ook naar Oz.
Mijn man krijgt een sponservisa maar ook dit is niet meer zo makkelijk. :cry:
Waarschijnlijk komen we te wonen in Melbourne of Sydney, Bribane of waar dan maar ook.
2 meiden gaan mee van 6 & 7 jaar ik, Karin en Ron.
Heeft iemand nog tips of weet iemand iets van sponservisas?
[/quote]

Hallo en  :hi: op dit forum !

Ik zou je willen adviseren om de' search ' button te gebruiken alvorens allerlei vragen te stellen (niet lullig bedoeld  :evil:) en ik weet dat er in 'skilled visa' het een en ander staat
over sponsorships waaronder deze informatie:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1509.0

Er zijn verschillende soorten sponsorships  :lol: dus welke heb jij op het oog: family sponsored of op je beroep door een werkgever gesponsord worden ? Ik weet een beetje van het laatste af, want zo ga ik het doen !

In elk geval veel suc6 met jullie puzzel !  :up:

Groetjes,

Ingrid.

[quote author=Aussielover link=topic=1514.msg12889#msg12889 date=1113531302]
Er zijn verschillende soorten sponsorships  :lol: dus welke heb jij op het oog: family sponsored of op je beroep door een werkgever gesponsord worden ? Ik weet een beetje van het laatste af, want zo ga ik het doen !
[/quote]

Is het dan niet zo dat je als "family sponsored" hebt, dat je je dan niet in een grote plaats als Melbourne, Sydney, Brisbane etc. mag vestigen en als je als "Business sponsored" je dat wel mag?

werkgeversponser.
Ron heeft een breed en dus een moeilijk omteschrijven beroep. Hij is namelijk werkzaam als rayonleider voor de firma munters.
De immigratie agent kan hem niet in de sol lijst plaatsen.
Dan komt hij terecht als bouwtechnisch ing. en restaurateur. Daar is hiij niet voor afgestudeerd. Dus dat wil niet lukken, maar als munters Australie de visa regelt dan moet het lukken zeggen ze. :up:

Back