Hi

anouk1990

New Member
Hi Allemaal,
Ik ben anouk
ik ben 15 jaar en ik ga met mijn gezin(vader moeder en zusje :p)over 4 maanden naar Perth verhuizen..Vorige week is het huis verkocht. :cry:
En twee weken geleden zijn mijn ouders naar Berlijn gegaan voor een Vizum(of hoe je dat ook schrijft :p)
Haha Nouw Doei Groetjesz Anouk

[quote author=shelley link=topic=1370.msg11312#msg11312 date=1111077250]
Success met de verhuizing en veel plezier in Perth  :up:
[/quote]Thnx: :) :p

Hoi Anouk, Welkom op het forum!

Het lijkt nu mischien rot om je vrienden en familie hier achter te laten, :cry: maar geloof me je gaat daar een prachtig leven opbouwen! :lol:  ben zelf uit australie weggegaan toen ik 13 was :-((ook met ouders mee), ben inmiddels 27 en ik ga weer terug! :happy:

Hi Anouk

Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat jullie (jijzelf en je zusje) van deze stap vinden. Hebben jullie er heel veel zin in? Of zien jullie er tegen op?

Heel veel succes in ieder geval!!! :)

Groetjes
Syl

Hi,
Thnx :)
Mijn zusje vind het egt leuk en wilt er graag heen.
Ik vind het een mooi schoon land. :up: Maar ik weet niet ik ken er niet zoveel mensen en ik ga veel vrienden missen.  :cry: ik ken daar wel wat familie. :)

Doei,Groetjes Anouk.
[quote author=Syl link=topic=1370.msg11470#msg11470 date=1111272279]
Hi Anouk

Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat jullie (jijzelf en je zusje) van deze stap vinden. Hebben jullie er heel veel zin in? Of zien jullie er tegen op?

Heel veel succes in ieder geval!!! :)

Groetjes
Syl
[/quote]

Lost: Sommige smilies werden niet weergegeven dus heb ik dat aangepast.

Hi,
Nouw dat klinkt goed :phaha
Het is er ook wel mooi en zo :)
[quote author=Wally78 link=topic=1370.msg11455#msg11455 date=1111260139]
Hoi Anouk, Welkom op het forum!

Het lijkt nu mischien rot om je vrienden en familie hier achter te laten, :cry: maar geloof me je gaat daar een prachtig leven opbouwen! :lol:  ben zelf uit australie weggegaan toen ik 13 was :-((ook met ouders mee), ben inmiddels 27 en ik ga weer terug! :happy:
[/quote]

Haij anoukiej,,

wel jammer dat je naar australie gaat we gingen enit erg veel met elkaar om maar tog is het jammer :cry:
ik hoop dat je het er egt heel leuk gaat vinden en je er wel een beetje over hene kan zetten wie je allemaal achterlaat kwa vrienden :-( :) maar die spreek je vast nog wel over msn HOOP IK want je was altijd wel erg aardig nou anouk veeeeeeel plezierrrr en ik zal je in ieder geval nooit vergeten :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes mariette hvj

Back