HIEP HIEP HIEP HOERA: VISA GRANTED!!!!

Melissa

New Member
Vandaag om 17.45 uur precies belde Rob van M2A. We hebben ons visum.
We zijn zo blij, en ik heb al behoorlijk wat traantjes laten lopen van opluchting, blijdschap en zo voort.
Heerlijk

Dus:  :lol: :smile:  :grin: :up: :shock: :roll: :cool: :grin:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Groet,
Melissa

Dank jullie wel!!
Het is een skilled independent 175 en we willen richting Brisbane. Dus als iemand nog een baan voor een goede (natuurlijk ;)) java programmeur weet.... .we houden ons aanbevolen!

Groet,
Melissa

wauw!!! goed zeg! proficiat!

ik zie dat we dezelfde plannen hebben. Wij gaan ook voor een 175 en richting brisbane. Hebben jullie al enig idee wanneer de grote oversteek gaat gebeuren?

groetjes Marijn

Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!! Het is nog maar zo kort geleden dat wij zelf dat belletje kregen, dus ik weet zo goed hoe jij je vandaag voelt.

Geniet van het gevoel van vandaag en dat je eindelijk verder kunt met de rest van je leven!!!!

Gefeliciteerd,

Sacha

[quote author=stefmar link=topic=10179.msg141986#msg141986 date=1246480401]
wauw!!! goed zeg! proficiat!

ik zie dat we dezelfde plannen hebben. Wij gaan ook voor een 175 en richting brisbane. Hebben jullie al enig idee wanneer de grote oversteek gaat gebeuren?

groetjes Marijn
[/quote]

Hi Marijn,

De plannen (zoals ze er nu zijn) hopelijk wij begin eind feb begin maart 2010 te gaan. We moeten namelijk ons huis nog verkopen. En het ligt er aan hoe snel het allemaal gaat.

Dus hopelijk ontmoeten we elkaar ergens in brisbane ;)

Gr.
Melissa

Gefeliciflapstaart!!

als je pas begin 2010 weg gaat heb je kans dat de IT industrie weer een beetje opgekrabbeld is.. meer kans op die job dan. Wil je gaan freelancen of een vaste baan?

groeten
Jeroen

Kijk dan hebben jullie nog even de tijd om je huis te verkopen!

Wij willen zo snel als het kan vertekken zodra wij ons visum hebben. We werken allebei nog tot 11 september, (jaja 9-11  :lol:) en hopen daarom ook snel een visum te hebben zodat we naar een ticket kunnen zoeken.

Jullie alvast veel succes met de verkoop en de komende feestjes!  :drink: :cheers:

Heeel veel  :clap2: :cake2: :balloons: :happysun: :cheer: :happy: :flowers: en  :cheers: of :drink:
Met andere woorden :  :congrats:
Het wordt een Nederlandse enclave daar in Brissie ( wij komen vlg jaar ook als alles goed gaat )

Groetjes Ingrid

[glow=red,2,300]Gefeliciteerd!!!![/glow]

Nu ligt de weg OPEN... :lol:

Veel plezier

We hopen inderdaad ook dat alles volgend jaar weer wat aantrekt. Wat dat betreft horen wij wisselende verhalen over de economie in Aussie. van de mensen die er zitten graag jullie tips en de mensen die ook gaan: Biercafe in Brissie?

We hopen het voor iedereen die nog zit te wachten. Het is een onbeschrijvelijk maar heerlijk gevoel!!
Yeah!!

Groet.
Melissa :cool:

Back