hier zijn wij dan!!!

robenirma

New Member
Wij, Rob en Irma en 2 dochters van 8 en 11 jaar, zijn inmiddels al anderhalf jaar bezig om te gaan emigreren naar Australie.
En het gaat ons lukken , gister heb ik de laatste papieren opgestuurd voor de DIMIA, en hopelijk ontvangen wij als het goed is in Augustus de stempel waar wij al zo lang naar toe leven!!!!!.
We zijn momenteel wachtende dus ik ging even koekeloeren of ik wat meer info kon vinden over verhuizen e.d. Ik kwam dit forum tegen en vondt het wel leuk, tips zijn altijd welkom,

Groetjes Rob en Irma en kids :beach: :beach:

Ja goed he, maar nu ik jij me zo een beetje geholpen heb, wat zijn jullie allemaal van plan of hoe staan jullie plannen ervoor!!

Dat wil ik je hier wel allemaal uit de doeken doen, maar dan ga ik of topic. Daarvoor is dan weer de categorie 'stand van zaken bedoeld'.

Tja,  dat zijn spannenden tijden. Nog maar eventjes afwachten dan. Wij ook trouwens, we hebben het paketje vorige maand opgestuurd :roll: 
Succes,  "No worries mate"

leuk zoveel leuke reakties en wat ik vooral leuk vindt dat er een antal van jullie het al gelukt is, wij kunnen niet wachten.
Ik zou zo blij zijn als we een datum weten, hoe hebben jullie dit allemaal gedaan.
Soms denk ik wel eens ik prik een datum en ga gewoon en maak de hele toestand daar wel af maar dat is niet mogelijk zeker????

Back