Hiken in ACT

FritsC

XPdite Sponsor
Deze Paasdagen ga ik met een tentje naar ACT voor een event in Queanbeyan. Natuurlijk wil ik die dagen ook graag de wandelschoenen aantrekken en een leuke hike maken. Wie heeft er suggesties voor een mooie hike van maximaal 10 kilometer? Het startpunt moet wel met een 2WD te bereiken zijn.
 
Centenary trail (stukjes daarvan dan...)
In Tidbinbilla en Namadgi volop keuze. (ororal, lego land, gibraltar peak enz enz. Check Namadgi Walks of Tidbinbilla walks op het internet.Echt teveel om op te noemen.
In Queanbeyan heb je nog de Molonglo gorge walk, zelf nog niet gedaan.
Mulligans Flat in noord Canberra. Het lokale volledig cat & fox vrij reservaat waar we onze zeldzame diertjes opkweken. (zelf nog niet geweest)
Allemaal gewoon via asfalt of goede gravel road te bereiken!
 
Centenary trail (stukjes daarvan dan...)
In Tidbinbilla en Namadgi volop keuze. (ororal, lego land, gibraltar peak enz enz. Check Namadgi Walks of Tidbinbilla walks op het internet.Echt teveel om op te noemen.
In Queanbeyan heb je nog de Molonglo gorge walk, zelf nog niet gedaan.
Mulligans Flat in noord Canberra. Het lokale volledig cat & fox vrij reservaat waar we onze zeldzame diertjes opkweken. (zelf nog niet geweest)
Allemaal gewoon via asfalt of goede gravel road te bereiken!

Dank @afterbang , dat is een schat aan informatie en daar zitten leuke wandelingen tussen! In Sydney gebruik ik altijd WildWalks.com.au , en nu zie ik via jouw suggesties dat er voor ACT ook een handige site is https://www.thewalkact.com/
 
Back
Top