Hoe beginnen?

brumby

Active Member
Hey, kan ik hier ergens de stappen voor de aanvraag van een visum terugvinden? Hoe begin je er aan? We willen geen emigratiebureau inschakelen. Alvast bedankt!

Hoi Darwin, ik had dezelfde vraag een jaar geleden. Mijn advies is om flink veel tijd te reserveren en hier te beginnen: http://www.immi.gov.au/visawizard/
Al lezende zul je meer specifieke vragen krijgen waarop bij vele het antwoord hier al gegeven is. En veel kun je zelf uitzoeken. En je kunt natuurlijk dan ook wat specifiekere vragen stellen. Voor iedereen is de situatie namelijk anders. Er zijn zoveel visa voor Australie! Veel succes!

Waarom noem jezelf hier op xpdite "Darwin".
Do you like Darwin.
Ken het als mijn broekzak.
Erg mooi.
Ik hoor het wel, kan je alles erover vertellen.

Cheers,

Jack :evil:

Bedankt Geertje. Ik heb wat opzoekwerk gedaan op de site die je vermeldde en op het 1ste zicht komen we niet aan genoeg punten om een visum aan te kunnen vragen. Ik ga het nog eens wat verder bekijken.
Jack, onze kat heet Darwin :) Maar Darwin staat wel op het programma voor onze volgende reis (via Alice Springs) !

Dat zou volgend jaar juli of augustus zijn gezien we met schoolgaande kinderen moeten rekening houden.

Ik heb net een mail gehad dat ik toch in aanmerking kom voor een visum, ondanks dat ik bij mijn berekening 10 punten tekort kwam.

July and August, best time to be in the Topend.

Great news, proficiat Darwin.

Je zult een fijn weekend hebben na dit mooi news.

Jack :evil:

Thanks Jack! Het zal nog wel bloed, zweet en tranen kosten om aan ons visum te geraken. Je zal me nog vaak horen op dit forum denk ik :up:

Back