Hoe blijven jullie in contact met je vrienden en familie? (survey)

EandE

XPdite Sponsor
Hallo!

Het is al een hele tijd geleden dat ik op dit forum was. Als ik heel eerlijk ben voel ik mij nu ook geen emigrant meer, maar is Australie gewoon mijn thuis. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer terug ga, maar voor het moment is het goed zo.

Een ding blijft moeilijk, zelfs na meer dan 3 jaar hier, en dat is hoe je het contact behoudt met je vrienden en familie. Mijn vriendin skypet iedere week met haar ouders en sommige vrienden, maar ik heb eerlijk gezegd een hekel gekregen aan het "opzitten" voor Skype en probeer het te variëren: Bellen, Facebook, foto's via Whatsapp en af en toe Skype.

<Korte samenvatting, ik ben erg benieuwd naar jouw mening: https://www.surveymonkey.com/s/N2QV87K, respondenten maken kans op 1 van de 3 photoframes>

Nu ben ik recent benaderd door twee ondernemers (een Nederlander en een Canadees) die mijn hulp vragen om een nieuw product te lanceren dat een hele special optie toevoegt om contact te houden met "thuis": een digitale fotolijst zonder stekkers of kabels waarbij de foto op afstand, met een app op je telefoon, kan worden ge-update. Ik kan dus mijn moeder zo'n lijstje geven, en ik ben dan de enige die regelmatig die foto bij haar thuis kan verversen. Of ik kan er een voor mezelf kopen, en mijn zusje kan iedere dag een nieuwe foto naar mijn huiskamer uploaden van mijn kersverse neefje.

Nou zou ik graag aan jullie willen vragen wat je van dat idee vindt, en zou het erg op prijs stellen als je deze 10-vragen enquete zou kunnen invullen: https://www.surveymonkey.com/s/N2QV87K.
We verloten 3 van deze Bound photoframes onder de inzendingen (moeten nog geproduceerd).

Heel erg bedankt voor je mening!

Wil niet vervelend wezen maar......wij hebben onze wederzijdse ouders in 2009 al een Kodak fotolijstje gegeven.
Heeft ingebouwde Wifi en via de Kodak site kan je je eigen foto's updaten.
Is leuk voor een paar jaar, maar ik heb er al in geen tijden iets meer mee gedaan.

Bart

Helemaal niet vervelend Bart, ik probeer het niet te verkopen, maar vraag om feedback en jouw feedback is waardevol. Het Bound idee heeft een paar unieke kenmerken die de Kodak lijstjes niet hebben:

1) helemaal geen snoer nodig (ook niet voor stroomvoorziening)
2) elektronische inkt - dus het lijkt veel meer op een echte foto dan die standaard digitale lijstjes
3) foto veranderen via een app op je telefoon, waarmee de meeste mensen tegenwoordig hun foto's maken, en dus veel sneller

Als jij of iemand anders dit leest en denkt: wat een goed idee, of als je denkt: hmm, weet het niet, misschien als het...<dit of dat> ook kan, doe me dan een lol en vul even de enquete in, kost je minder dan 5 minuten!

Ik vind het een goed idee! Als je zoiets in productie zou willen brengen is Kickstarter misschien een goed idee om fondsen te werven?

Hi there,
Ik heb vragenlijstje ook ingevuld, maar vraag 8 klopt niet. Je kunt eerst zelf bedrag noemen en daarna is bij vraag 8 antwoorden verplicht. Zo klopt je onderzoek niet meer, optie toevoegen: dan koop ik het niet, zou oplossing zijn.

Back