Jean76
XPdite Sponsor
Ik heb de laatste tijd nogal veel informatie vergaard over emigreren naar zowel Australie als Nieuw-Zeeland. Ik heb ook met veel mensen gesproken en gemaild die geemigreerd zijn. Wat mij steeds zo waanzinnig opvalt is dat er zulke hoge kosten gemaakt zijn bij de emigraties. Ik mailde laatst met iemand die naar Nieuw-Zeeland geemigreerd is en hij liet me weten dat hij in totaal zo'n 15.000 Euro kwijt was met elkaar. Daar schrok ik toch behoorlijk van.
Ikzelf zou eind volgend jaar in ieder geval voor een jaar naar Oz en NZ willen, maar als ik daarna terug ben in Nederland vrees ik dat ik te weinig geld nog zal hebben om echt te kunnen emigreren (als dat er al van komt.....). Het zal dan nog jaren duren voordat ik dit kan verwezenlijken.
Ik ben wellicht wat beknopt in deze topic, maar deze kwestie houd me wel erg bezig.
Dus mijn kernvraag is eigenlijk; hoe kunnen de kosten voor emigratie zo laag mogelijk gehouden worden?
Ikzelf zou eind volgend jaar in ieder geval voor een jaar naar Oz en NZ willen, maar als ik daarna terug ben in Nederland vrees ik dat ik te weinig geld nog zal hebben om echt te kunnen emigreren (als dat er al van komt.....). Het zal dan nog jaren duren voordat ik dit kan verwezenlijken.
Ik ben wellicht wat beknopt in deze topic, maar deze kwestie houd me wel erg bezig.
Dus mijn kernvraag is eigenlijk; hoe kunnen de kosten voor emigratie zo laag mogelijk gehouden worden?