Hoe lang duurt het voordat de medicals verwerkt zijn?

Marie

New Member
Hoi Allemaal!

Wij hebben onze medicals 22 feb. aangetekend opgestuurd naar het LCU in Sydney. Van de week hebben we een mailtje gestuurd om te vragen of ze zijn gearriveerd. Volgens het LCU zijn ze nog niet binnen (dat is erg raar) maar moesten we er rekening mee houden dat het 4 weken duurt. Ligt het ergens op een stapel te wachten voordat ze bekeken worden?
Heeft iemand hier een antwoord op?

Groetjes Marie

Hoi,

Bij ons ging het wel sneller, de arts heeft de medicals 30 jan opgestuurd, en 20 februari kregen we de grant letter. Dit was wel nadat we al een mailtje hadden gekregen dat alles in orde was en het alleen wachten op de medicals was...
Kun je je case officer of zijn secretaris/esse niet mailen??

aukje

Hoi,

Bij ons is het ook vrij snel gegaan. De arts heeft de medicals op 31/1 aangetekend opgestuurd en op 2 maart kwam het verlossende woord. Hmm, dus ongeveer vier weken ...

Sascha

Hoi!

Bedankt voor jullie antwoorden, maar ik denk dat het inderdaad wel klopt dat het een week of 4 duurt voordat je weer wat meer weet maar het moet zeker aangekomen zijn dus we wachten nu op een verlossend mailtje van het LCU dat het gevonden is (we moesten wat extra gegevens mailen om het te laten opzoeken).

Groetjes Marie

Als je het aangetekend hebt verstuurd kan je volgens mij navragen of het is aangekomen. Daarvoor doe je het immers aangetekend. Misschien even navragen op het postkantoor of ze iets na kunnen kijken

Joepiedepoepie de medicals zijn al verwerkt! Waarschijnlijk lagen ze dus toch ergens op een stapel in het LCU!! Vandaag het verlossende mailtje binnengekregen.

De rest is ook opgestuurd dus nu wachten op de grant-letter

Groetjes Marie

Hoe lang duurde het gemiddeld voordat jullie mail terug kregen van de LCU? Ik heb een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug (gestuurd via het standaard formulier op de site van DIAC).

Het duurde ruim een week, maar na 5 dagen kregen we een berichtje met vraag naar aanvullende informatie en daarna weer 2 a 3 dagen wachten......Tja iedere keer weer lang wachten :shock:

Maar je krijgt dus wel bericht! Trouwens wel als je de privacy voorwaarden gelezen hebt anders wordt het mailtje niet verstuurd..

Groetjes Marie

Maaaar nu is het 'alleen' maar wachten op de grant letter.
Gefeliciteerd!!!!

groetjes Miranda  :smile:

[quote author=Marie link=topic=6722.msg85178#msg85178 date=1174505655]
Het duurde ruim een week, maar na 5 dagen kregen we een berichtje met vraag naar aanvullende informatie en daarna weer 2 a 3 dagen wachten......Tja iedere keer weer lang wachten :shock:

Maar je krijgt dus wel bericht! Trouwens wel als je de privacy voorwaarden gelezen hebt anders wordt het mailtje niet verstuurd..

Groetjes Marie
[/quote]

Mijn medicals zijn daar nog niet aangekomen, ik heb ze alleen gemaild met een vraag. Dat kan dus een weekje duren. Dan kan ik na het weekend dus toch nog antwoord terug verwachten.

Back