Hoe lang nog voor je denkt te kunnen emigreren?

Hoe lang nog voor je denkt te kunnen emigreren?

  • Minder dan 3 maanden

    Votes: 0 0.0%
  • 3-6 maanden

    Votes: 0 0.0%
  • 6-9 maanden

    Votes: 0 0.0%
  • 9-12 maanden

    Votes: 0 0.0%
  • 1-2 jaar

    Votes: 1 100.0%
  • Meer dan 2 jaar

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    1

Lost

Administrator
Ik weet het. Het is koffiedik kijken, maar daardoor niet minder interessant :lol:. Hoe lang denk je dat het nog duurt voordat je alle benodigde papieren op zak hebt en werkelijk naar Australië kunt vertrekken?

Ik denk dat ik over een jaar alles echt rond heb, maar ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en ik eind dit jaar al kan vertrekken. Ik heb dus 9-12 maanden ingevuld bij de poll.
 
Nog 3,5 maand!!

Eerst nog even afstuderen! Ben druk bezig, 9 July is de diploma uitreiking, zaterdag 10 july is ons afscheidsfeest, en 14 July vliegen we!!
Dus........ :mrgreen:

Visum heeft Pascal al, en de tickets zijn ook allang geboekt (hoe eerder hoe goedkoper ;) )

Maar onze spullen gaan al begin Juni weg, dus ik mag nu wel gaan opschieten met die verhuis/verscheep bedrijven ;) :)
 
Hi ! Mijn aanvraag word geschat op 4-6 maanden maar hopelijk kan ik met een tussentijds visum eerder vertrekken want ik ben verliefd op David uit Brisbane! :D
 
haha, ik heb ook een vriendje uit Brisbane die David heet :lol:.
 
Lost said:
Oh-oh... Als dat maar goed gaat :wink:.

HAHAHAHA! Ja hoor! Dat zit wel snor! Hij woont in Bribie Island, is dus geboren en getogen in Brisbane en we zijn zo verliefd dat we dagelijks bellen, emailen en smsen ! Hij heeft zelfs met veel passen en meten en vier extra vliegtuigvluchten kunnen regelen dat hij de laatste week van zijn vakantie (die eigenlijk al helemaal vast stond en vol gepland was) naar Rotterdam toe komt ! Ik zit echt in de z(w)evende hemel! :D
 
nog 7 weken voordat we eindelijk naar melbourne gaan :D
Het is bij ons echt super snel gegaan, we hebben in januarie besloten te gaan. Gelukkig gaat het bij ons wat makkelijker omdat mijn vriend een aussie is.
Het is allemaal super spannend en volgende week bellen we het verhuisbedrijf. en we laten onze spullen 2 weken voordat wij vertrekken meenemen met de boot. Dan hoeven we in australie niet zo lang te wachten
 
Als we gaan dan zal het voorjaar 2005 worden...... Richting Brisbane, waar oorspronkelijk mijn vrouw vandaan komt......

KC
 
Geen idee eigenlijk, ik hoop tussen de 6 en 9 maanden, want we wachten al zooooo lang, eigenlijk hadden we al jaren geleden besloten te gaan, maar nu kan het pas echt. Wachten is niet leuk!
 
Back
Top