Hoe reageert Australie op de partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit?

Status
Not open for further replies.

Koffieleut

New Member
Inmiddels is de "PedoPartij" een wereldwijd hot item geworden. Sommige meer traditioneel georienteerde nieuwsbronnen zoals o.a. het Amerikaanse FoxNEWS en Al Jazeera hebben het over een godszonde, terwijl andere omroepen het hebben over de keerzijde van de open en diverse Nederlandse politieke cultuur. Ik ben het absoluut niet met de Pedo's eens, echter vind ik wel dat mensen het recht moeten hebben zich actief te maken voor hun doelen. Hoe pervers en ziek dan ook. De kiezer zal uitmaken wie er gaat regeren, en ik acht Nederland wel van een dermate niveau dat de pedo-partij binnen de kortse keren een schim uit het verleden zal zijn.  Nu vraag ik mij eigenlijk af hoe men in Australie reageert op deze pedo-partij?. Wat schrijven de kranten? en wat hebben columnisten, discussieprogramma's en cabertiers te melden over de pedo's??
 
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4821.0   hier kan je alvast het een en ander lezen.  Mijn mening?: die eikels hebben al genoeg aandacht gekregen op dit forum

En over
Ik ben het absoluut niet met de Pedo's eens, echter vind ik wel dat mensen het recht moeten hebben zich actief te maken voor hun doelen. Hoe pervers en ziek dan ook
sorry hoor, maar what a load of #*%@. Sommige zaken moeten gewoon gelijk aan banden gelegd worden om in dit geval onschuldige kinderen te beschermen.

punt.

sorry, was even stoom aan het afblazen :) zal nu nog even antwoord geven over het volgende:
Nu vraag ik mij eigenlijk af hoe men in Australie reageert op deze pedo-partij?. Wat schrijven de kranten? en wat hebben columnisten, discussieprogramma's en cabertiers te melden over de pedo's??
Uiteraard is er wel melding van gemaakt, maar gelukkig werd benadrukt dat het overgrote deel van de Nederlanders niets maar dan ook niets met een dergelijke partij te maken wilde hebben. Daarmee was de kous af. Zo min mogelijk exposure, but keep a close eye on the buggers...
 
Ik ben absoluut voor vrijheid van mening en van meningsuiting, maar je hoeft er wat mij betreft geen publieke uiting van te maken, en al helemaal geen politieke. Alsof je een soort hoger doel hebt, ofzo..............Een echt landsbelang.

Zout toch op..................

Als je je zonodig wilt uiten, richt dan een lekker huiskamerclubje op ofzo en ga vieze filmpjes kijken, maar laat gezonde medemensen erbuiten........

Zo.


Marc
 
Dat is duidelijk  :-D

Ik ben niet echt een moralist, toch geloof ik wel dat elke beweging een stuk ethiek zou moeten bezitten, gewoon een stuk algemeen fatsoen. De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, het kan er voor zorgen dat er geweldige dingen kunnen gebeuren zoals bijvoorbeeld het vormen van een belangengroep, actiegroep, onderwijsraad of huurdersvereeniging. Aan de al die vrijheid kleeft alleen een nadeel. Dat ze universeel is en dat ook idioten er gebruik van kunnen maken. En waar plaats je dan de grens, pedofielen inderdaad niet, dat mag duidelijk zijn. Maar bijvoorbeeld de Moslim Democratische Partij Nederland.. een club die is voorgekomen uit de Arabic European League van Abu Jah Jah. Deze AEL vind dat Israel geen bestaansrecht heeft en dat Arabisch een van de voertalen in Nederland moet worden. Tevens zou het boordeelverbod weer van kracht moeten worden en zou de belasting op alcohol verhoogd moeten worden, als het aan deze club gaat liggen. In hoeverre is deze partij dan legitiem? Of de NVU die er erg rechtse ideeen op na houd. Ik ben van mening dat voor een gezond debat in de samenleving er altijd wel extremen nodig zijn.

De grondslag van het moderne vrije denken is te vinden bij Voltaire, echter vind ik de mening van Al Pacino stukken beter aansluiten bij de taal van vandaag:"Opinions are like *ssholes, everyone has one, people can should all day long, i do'nt mind... i got headphones".
 
Lekker mee laten doen met de verkiezingen en iedereen die erop stemt registreren en adequate maatregelen nemen.

Ja ja ik weet dat het niet mag maar de rechten van kinderen gaan boven de rechten van privacy van dit soort viespeuken  :x
 
[quote author=Fletch link=topic=4916.msg62453#msg62453 date=1150100930]
Lekker mee laten doen met de verkiezingen en iedereen die erop stemt registreren en adequate maatregelen nemen.

Ja ja ik weet dat het niet mag maar de rechten van kinderen gaan boven de rechten van privacy van dit soort viespeuken  :x
[/quote]

Hier ben ik het duidelijk mee eens.. Het zou een mooie stunt wezen..

XXX
 
M5: Over dit onderwerp loopt idd al een topic (bedankt voor de tip Syl) Als iemand de behoefte heeft om over dit onderwerp verder te praten kun je dat in het al bestaande topic doen die je hier http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4821.0 kunt vinden. Topic gaat op slot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top