Hoe te betalen?

Lost

Administrator
Ik doe deze week mijn spullen op de bus voor de NOOSR en vroeg mij af hoe je het beste de betaling kunt regelen. Zijn er mensen die mij uit ervaring kunnen vertellen hoe dit moet?
 
Ik zal er eens over denken om het met m'n visa te batalen.
Iemand ervaring met andere betalingsvormen?
 
Waarom zou je op een andere manier dan met je CC willen betalen? Het is verreweg de goedkoopste en de meest veilige oplossing. Wij hebben met samengeknepen billen gezeten toen we een bank cheque hebben gebruikt voor VETASSESS. Als het ding onderweg kwijt raakt ben je mooi je geld kwijt.
 
Ik heb het net nog even voor de zekerheid nagekeken, maar de NOOSR accepteert geen creditcards. Hoe hebben jullie dat gedaan met die bank cheque? Welke bank hebben jullie gebruikt?
 
Lost, dat kun je het beste in overleg doen met de bank, er zullen extra kosten aan verbonden zijn EUR 20 (uit mijn hoofd) met zo'n bankcheck.
 
"Lost said:
Ik heb het net nog even voor de zekerheid nagekeken"]

Wij hebben het via de ABN-AMRO gedaan. De bank moet wel in Oz een kantoor/vertegenwoordiging hebben (Rabo en ABN-AMRO hebben dat zeker)
 
Ik ga morgen naar Tasmanië :lol: en heb met mijn vriendin afgesproken dat we de betaling vanuit Tasmanië gaan regelen. Bedankt voor de informatie in ieder geval.
 
Back
Top