hoe werkt het hier?!

eric en ingrid

New Member
Hallo daar,
Ik voel me een beetje een sukkel want het heeft me al 10 minuten tijd gekost voor ik wist hoe ik me moest voorstellen.
En nou komt het originele:
Ik ben Ingrid en heb een visa applicatie gedaan op 2 september 2005. Dat betekent vast dat ik nog een hele poos moet wachten.
Assesment is klaar voor mijn vak, hij staat op de MODL lijst, ik vraag een independent skilled visa aan en ik heb gelijk maar medicals en police checks meegestuurd.
Deze week gaat mijn huis in de verkoop en ik hoop volgend jaar maart naar OZ te kunnen

Welkom op het forum  :up:

Het belangrijkste heb je inmiddels ondekt 'het plaatsen van berichten'.
De rest zal je snel duidelijk worden.
Probeer zoveel mogelijk de search button te gebruiken en stel je vragen in de reeds lopende draadjes (bestaande topics, geopend door andere gebruikers).

Veel succes.
Bacchus

Ook van hieruit een hartelijk welkom.
Enne, héél véél sux6 met alles. We blijven je volgen.

Rene

Van Harte welkom op het forum.
Veel plezier met het zoeken naar info.

Gr Ineke  :up:

Spannend allemaal! Het grote wachten is begonnen!

Welkom en veel plezier hier op het forum!!

Groetjes Linda :bye:

Allemaal bedankt voor zo'n warm welkom op deze site. Ik was verbaasd hoeveel mensen een ractie eronder zetten. Het lijkt wel of er veel mensen op de site zitten want hij is al 102 keer bekeken sinds gisteren!

Even vraagje aan Bacchus: jij komt uit Rijssen of niet? Dit zag ik op je MSN page. Ik zelf uit Enschede en oorspronkelijk uit Albergen. ben jij ook naar het Pius X geweest qua school. Zo vreemd dat mensen zo vlak bij ook zo ver weg willen.
Anyway, ik zal binnenkort eens proberen via MSN te chatten. Gisteren waren er nogal wat problemen met MSN.

groeten allemaal en tot mails,
Ingrid

[quote author=eric en ingrid link=topic=2628.msg28674#msg28674 date=1127322155]
Even vraagje aan Bacchus: jij komt uit Rijssen of niet? Dit zag ik op je MSN page. Ik zelf uit Enschede en oorspronkelijk uit Albergen. ben jij ook naar het Pius X geweest qua school. Zo vreemd dat mensen zo vlak bij ook zo ver weg willen.
Anyway, ik zal binnenkort eens proberen via MSN te chatten. Gisteren waren er nogal wat problemen met MSN.

groeten allemaal en tot mails,
Ingrid
[/quote]

Ha Ingrid,

Woon inderdaad in Rijssen, ben er niet geboren (dat was in Wierden).
Heb zelf niet op het Pius X gezeten. (Rijssen, Holten, Almelo en Deventer).

Zie je wel verschijnen op de MSN !

Groet Bacchus

[quote author=eric en ingrid link=topic=2628.msg28674#msg28674 date=1127322155]
[/quote]

Ik kom dan wel uit Almelo en heb van 1989 t/m 1994 op het Pius X college gezeten in Almelo. Had toen ook veel klasgenoten uit "Allmountains" (vrij vertaald voor als je al in Australia zit :p )....

Welkom op het forum.

Ik zag dat je je Medicals and police checks al had aangevraagd. Deze zijn maar 1 jaar geldig, mocht door omstandigheden de Visa aanvraag langer duren, kom je in tijd nood met het valideren van je visa in Aus.
Dit heb ik dus hardhandig ondervonden.

Maar voor de rest, VEEL succes!!

[quote author=Biermans link=topic=2628.msg28952#msg28952 date=1127476759]
Welkom op het forum.

Ik zag dat je je Medicals and police checks al had aangevraagd. Deze zijn maar 1 jaar geldig, mocht door omstandigheden de Visa aanvraag langer duren, kom je in tijd nood met het valideren van je visa in Aus.
Dit heb ik dus hardhandig ondervonden.

Maar voor de rest, VEEL succes!!

Bedankt voor je tip. Ik had het al eens gelezen en zal de tijd ook in de gaten houden. Ik hoop echter mijn visa te ontvangen voordat de geldigheid van mijn medicals verlopen. Het zou mogelijk moeten zijn, maar er kan natuurlijk altijd wat tussen komen qua huisverkoop etc. Ik was wel benieuwd hoe jezelf dit zo direct had ondervonden? Was het bij aankomst? Of toen je je visa wou ophalen of....?
Groet Ingrid
[/quote]

Back