Hoera! Een paspoort...

remieo

XPdite Sponsor
Twee dagen geleden is onze dochter Zann geboren! Wij over de wolken en alles in orde maar de kleine krijgt een Nederlands paspoort omdat wij nog geen PR zijn. Daarom hadden we gepland om over twee weken met de bezoekende familie van Adelaide naar Sydney te vliegen.
Nu de kleine er is kunnen we een afspraak bij het consulaat plannen maar blijkt...online kan je enkel nog voor april reserveren en dat terwijl we eind deze maand in Sydney zijn...
Heeft iemand er ervaring mee of dit alsnog telefonisch te regelen zal zijn? Willen ze zich eventueel flexibel opstellen en ons even tussendoor plannen ? Of hebben we pech en zitten we eind deze maand voor joker een paar dagen met een hele familie in Sydney?
 
Van harte gefeliciteerd! Ook ik kan je niet helpen. Misschien even bellen met het consulaat?
 
Je stelt vragen die alleen het consulaat kan beantwoorden. Dus even een belletje zou ik zeggen.
 
Ik zou ff bellen, voor mijn lief waren ze soepel toen hij extra snel nieuw paspoort moest omdat hij in de knoei kwam met werktrips naar China, verlopen van zijn paspoort en de aanvraag van zijn RRV. Toen kon hij wel eerder terecht.
 
Dank voor de felicitaties! Heb even gebeld en het komt er op neer dat ik pech heb. Ze zitten vol tot half april en er kan niets geschoven worden. Er zijn heel soms annuleringen dus dat moet ik online regelmatig checken volgens het consulaat. Helaas....
 


OFX
Back
Top