Hoera we hebben een huis

magda

XPdite Sponsor
Hallo,

We hebben een huis gevonden in South Morang, bedankt voor al jullie advies en suggesties. We vliegen morgen terug naar Perth en verhuizen de 15e juni naar South Morang (Melbourne) vanaf 23 juni zijn jullie welkom voor een bakkie.

Jan en Magda Compagne
 
Heel veel succes met verhuizen, vooral over zo'n lange afstand. Veel plezier in Melbourne!
 
Hi

Ik woon in Plenty, off Yan Yean Road.

Ja ik vind verhuizen leuk.  Nieuwe uitdaging, het zoeken naar een huis, inpakken, uitpakken, vooruitzicht naar een nieuwe omgeving, nieuwe buurtjes, nieuw huis, alles weer opnieuw verkennen, grote schoonmaak houden/unclutteren, heerlijk, Nieuw begin.  Alsof je tijdelijk in een vakantie woning woont.

Maar ja dat ben ik.

Sidonia
 
Gefeliciteerd

Ik heb ook een huis alleen staat het aan de andere kant van de wereld (op de verkeerde plek dus)

Kees
 
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind verhuizen ook totaal niet het ergste van de hele emigratie!!!!

kijk er erg naar uit om een huis te zoeken daar, zou ook lekker zijn als we die hut hier kwijt waren,
 
Magda en Jan,

GEFELICITEERD!!!

Wat leuk! (jammer van m'n bijna koffieadresje)
Had graag eens met je in het echt gekletst.

Succes met de verhuizing,

groetjes, Marie
 
Succes met de Verhuizing Magda.........ik leef met je mee want ik vind verhuizen een drama!

South Morang is niet al te ver hier vandaan, dus na 15 juni kan het vriendinnen clubje van start gaan????? :smile: Nog maar weinig animo he?

Groetjes Mariette
 
Magda, de vlasjes die veel op het forum hebben geschreven zitten ook in melbourne en....ze zijn leuk.

Misschien een leuke nieuwe kennis voor je. :up:
 
[quote author=sidonia link=topic=10054.msg139181#msg139181 date=1243302808]
Hi

Ik woon in Plenty, off Yan Yean Road.

Ja ik vind verhuizen leuk.  Nieuwe uitdaging, het zoeken naar een huis, inpakken, uitpakken, vooruitzicht naar een nieuwe omgeving, nieuwe buurtjes, nieuw huis, alles weer opnieuw verkennen, grote schoonmaak houden/unclutteren, heerlijk, Nieuw begin.  Alsof je tijdelijk in een vakantie woning woont.

Maar ja dat ben ik.

Sidonia
[/quote]

Haha te grappig, vriendinnetje van mij woonde in Plenty (haar ouders nog steeds). Crescent Road als ik het uit mn hoofd zo goed zeg. Ben ik vaak geweest. Leuke wijk!!
 
Back
Top