hoezo jaloers?

alieNL

Well-Known Member
AMSTERDAM -  De Spaanse VVV, die probeert de Costa Brava komende zomer vol te krijgen, heeft stiekem plaatjes van een azuurblauwe zee in Perth bij haar advertenties geplaatst.

De Australische VVV maakte het kiekje ter promotie van het zomerseizoen. De Spanjaarden pikten de foto met daarop een man en jongetje zwijmelend voor een azuurblauwe zee in Perth en photoshopten doodleuk 'Costa Brava' op vaders T-shirt.

Spanje heeft de 'fout' inmiddels toegegeven. Volgens een woordvoerder is het de fout van het reclamebureau.

Een maand geleden nog dook er een Spaanse promotiefoto op, waarin even een strand op de Bahama's was gebruikt. Die campagne moest daarna worden gestopt.

Haha lekker is dat..
Die spaanse costa's komen elk jaar toch wel vol lijkt mij zo...

haha...toch grappig... vroeger als meisje van 17 dacht ik altijd dat frankrijk en spanje zover weg was en zo geweldig.... lekker strand, altijd gezellig...
geloof me, niks mis mee... maar nu ik in oz ben geweest gaat er een wereld voor me open ;)

Mochten er nog mensen zijn die twijfelen over welk deel van Australie..... Dan moet dit toch een optie zijn geworden! De stranden van West Australie zij beroemd over de hele wereld :smile:

[quote author=Sacha link=topic=9815.msg133799#msg133799 date=1236318488]
Mochten er nog mensen zijn die twijfelen over welk deel van Australie..... Dan moet dit toch een optie zijn geworden! De stranden van West Australie zij beroemd over de hele wereld :smile:
[/quote]
ze zijn bijna net zo mooi als Bondi beach en Manly beach :wink:

laten we die van queensland niet vergeten! whitehaven beach....ook errug mooi! en vergeet dan niet de mogelijkheiden om te snorkelen en te duiken bij de great barrier reef!

;)

Hahaha schitterend dit. Spanje is toch niet echt "lelijk" maar zelfs zij zijn jaloers op oz :D

West Australie heeft niet alleen heel veel prachtige stranden, maar ook nog stranden waar je met je snorkel van het strand af zo naar het rif toe kan zwemmen: Ningaloo Reef  :up:

[quote author=Sacha link=topic=9815.msg133816#msg133816 date=1236335501]
West Australie heeft niet alleen heel veel prachtige stranden, maar ook nog stranden waar je met je snorkel van het strand af zo naar het rif toe kan zwemmen: Ningaloo Reef  :up:
[/quote]

Nee joh, volgens mij hebben ze voor die advertentie foto's gebruikt van het allermooiste rif ter wereld (voor de kust van Queensland): Het Great Barrier Reef.
:grin: :lol: :grin: :lol: :grin:

Maar die uren die je op die boot moet zitten voor je er bent.....In WA kan je zo van het strand af en na 100 meter ligt daar een rif net zo mooi, alleen wat kleiner :grin:

Nou Joep.....Ningaloo Reef vind ik toch echt mooier dan het Great Barrier Reef....

[quote author=Joep link=topic=9815.msg133818#msg133818 date=1236336418]
Nee joh, volgens mij hebben ze voor die advertentie foto's gebruikt van het allermooiste rif ter wereld (voor de kust van Queensland): Het Great Barrier Reef.
:grin: :lol: :grin: :lol: :grin:
[/quote]

Die reactie had ik van jou niet verwacht, als overtuigd Bananabender! :lol:

Haha wat een actie van die reclamebureau! :grin:

Het is een aantal jaren geleden dat ik in Spanje ben geweest (La Torre Del Sol & co) maar de stranden in Costa Brava vond ik echt tegenvallen. Veel stenen, troebele zee en als je besluit te wandelen moet je uitkijken dat je niet per ongeluk tegen een zonnebadende nudist loopt, ik schrok me dood zo stiekum tussen de bosjes.  :shock:  :grin:

[quote author=Sacha link=topic=9815.msg133870#msg133870 date=1236429640]
Die reactie had ik van jou niet verwacht, als overtuigd Bananabender! :lol:
[/quote]

Wie ikke een overtuigd Bananabender?? Nee hoor.....verre van.....ik zal ook de laatste zijn die zegt dat ik de rest van mijn leven in Australië of zelfs Queensland zal slijten.....

Back