Hoezo ongeduldig?!

Ripstar

Member
Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje terug dat wij ons hebben voorgesteld op het forum. Nu dus tijd voor een update bij LASTAVA....

Wij hebben onze online 176 ingediend op 17 juli jl. Daarna kregen wij op 2 augustus bericht van onze CO die nog ons vroeg VOG's aan te vragen. Meteen de volgende dag naar de gemeente gegaan en een week later konden we ook de VOG's uploaden. Vervolgens kregen we 18 augustus bericht van de CO dat we nu onze medicals konden gaan doen. Wij hebben daarop meteen met de paneldokters in Antwerpen en Amsterdam gebeld om te kijken waar het eerst aan de beurt zouden zijn .... en ja hoor in Antwerpen konden we de 22e al terecht en wij dus naar Antwerpen om ff doorgezaagd te worden. Viel me uiteindelijk erg mee; de dokter was erg vriendelijk en omdat de xray clinic en de dokter in dezelfde straat zitten en de afspraken op elkaar worden afgestemd is het een heel goed alternatief voor Amsterdam (daarbij is Antwerpen bijna de helft goedkoper, dus ook nog eens prettig voor de portemonee).

Sinds die tijd is het stil ... :( heel stil! We zijn er zo aan gewend geraakt dat we iedere avond na ons werk bezig waren met dingen/documenten regelen voor Australië dat nu gewoon maar afwachten ons heel slecht valt, maar ik kan me zo voorstellen dat wij daar niet alleen in zijn. Ik ben al ongeduldig van aard, dus dit valt niet mee! Ik weet wel dat het pas 2,5 weken is sinds dat we onze medicals hebben gedaan en dat het ook nog een week duurt voordat de docs in Sydney zijn, maar toch?! Het zal wel ergens goed voor zijn in the end :shock:

We zouden heel graag in november al naar Oz willen vertrekken, maar we willen uiteraard nog geen tickets boeken zolang we nog geen uitsluitsel hebben over het visum.

Hopelijk kunnen we jullie snel een update sturen met goed nieuws!

Groetjes,
Cindy

Cindy, wij hebben vandaag onze grant voor een 176 gekregen. Zie hieronder ons verloop, want ik weet de data niet meer zo uit mijn hoofd, maar we hebben zeker ook een paar weekjes moeten wachten. Uiteindelijk zag ik op de site van DIAC pas zo'n 2 weken na het doen van de medicals dat de spullen in Adelaide binnen waren. En daarna was het nog steeds even wachten.

Even volhouden! :)

:up: :up: hey :up: :up:

Allereerst KimH GEFELICITEERD!!:up:
Ook wij hebben nog niet zolang onze visa granted gekregen, en ik herken jou gevoel heel erg goed!!
Ik was op het laatst niet meer te genieten omdat ik niet meer wist wat ik met mijzelf aan moest.
Ik kan je vertellen dat als je strx je visa granted hebt er weer een nieuwe tijd aanbreekt waarbij je moet wennen aan het feit dat alle spanning weg is en je de stress voelt van je voorbereiding op je vertrek!!!

Volhouden komt goed.......

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Yeeeeehhhhh!!!

:D Wij hebben onze visum grant te pakken :)))) :D

Deze week nog werken en dan anderhalve maand om alles te regelen.... En dan hopelijk eind november vertrekken. Lekker eerst even settelen bij mn broertje in Melbourne en dan in het nieuwe jaar richting Perth voor het opbouwen van ons nieuwe leven DOWN UNDER.

We hebben er al zo'n zin in!!! Ozzie here we come :cool:

Gefeliciteerd!! Lekker gevoel is het toch ook he?
afro.gif
afro.gif

Back