hoi allemaal, wij willen ons even voorstellen.

jeroen Bos

New Member
Hoi, Ik en mijn vrouw Mirjam zijn van plan te emigreren naar Australie. Daarom gaan we 15 juni een maand naar australie, om te kijken hoe het daar is. We hebben 2 kinderen van 3 en 5, en gaan ons orienteren om ons in australie te vestigen. Ik ben van beroep aannemer in de bouw, en vroeg mij af of er vraag is naar timmerlieden en/loodgieters. We beginnen in Sydney, en dan zien we wel hoe het verder gaat. Heeft iemand tips of suggesties, horen we dat graag. Zijn er misschien ook nederlandse clubs in Sydney, waar ik naar toe zou kunnen gaan. Het beste is natuurlijk om het van mensen te horen, die er al wonen.

Tot horens,

Jeroen en Mirjam

In ieder geval van harte welkom op dit gezellige forum, goed idee om de boel eens goed te
gaan bekijken (en leuk natuurlijk). Helaas kan ik je geen gerichte tips geven over je
andere vragen, maar iemand anders op dit forum vast wel  :up:.

Groetjes Miranda  :)

zat nog even te kijken, lees dit topic eens even verder door, vanaf de post van Memswear (+ de 2e pagina erbij):

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=729.msg26408#msg26408

groetjes Miranda  :)

Hoi Jeroen en Mirjam!

Welkom op het forum.

Hier vindt je gelukkig ook genoeg info over het leven in Australie! Vraag maar raak!

Groetjes Lin

Hi Jeroen & Mirjam,

:hi: op het forum :up:.
Leuk dat jullie in juni al naar Oz gaan om te oriënteren.
Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden en wat jullie verdere plannen worden :).
Heel veel succes en om vast in de stemming te komen, er valt hier genoeg te :read:.

Groetjes,
Mel

Welkom Jeroen&familiy,ja hoor,timmerlieden en loodgieters zitten ze om te gillen daar!!

Groet,Clair.