Hoi allemaal!!

ilri

New Member
Hallo,wij zitten in de fase dat we erover nadenken om misschien te gaan emigreren...naar Australie dus.. :-D
We zijn er nog nooit geweest, maar Adelaide trekt ons wel aan.
We zijn een gezin van rond de 30 met 2 kinderen (met liefst nog 2 erbij)
Heb echt ontzettend veel geinternet  :lol: en heeeel veeel info opgezocht.
Blijkt allemaal dus niet zo eenvoudig  :oops:
Weet iemand bijvoorbeeld of het beroep Hartfunktie laborant of apothekers assistent een skilled beroep is??
Staat namelijk niet specifiek op de lijst..
In ieder geval ben ik hier de komende tijd (ook) veel te vinden....
Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen!!!

Welkom op het forum,

Bijna alle medische beroepen zijn gevraagd in Australie!
Zitten die van jullie er niet specifiek bij, kijk dan even welke opleiding je hebt gedaan en of je op basis daarvan eventueel voor een andere functie in aanmerking komt?

Gr Wilbert

Hoi Ilri

Welkom op het forum  :up:
Zoals Wilbert al vertelde zijn idd bijna alle medische beroepen welkom in Australie. Je moet alleen goed kijken naar jouw functie en de functie omschrijvingen die bij de verschillende beroepen op de sol lijst staan. Het kan best zijn dat de functie die jij uitvoert op de sol lijst staat maar onder een hele ander naam valt,iig een naam waar je misschien niet zo één, twee, drie op zou komen.
Sterkte met jullie zoektocht en veel plezier op het forum.

Groetjes Sander  :up:

Hello everybody !  :cheer:

Welkom op het forum, je word hier een stuk weizer over het hele emigratieproces en het is inderdaad leuk om andermans verhalen hierover te lezen.
Ik hoop dat we over jullie ook een successtory te lezen krijgen.

Groetjes Nora :later:

Bedankt allemaal...en allemaal ook veel succes gewenst...ik ben al weer wat wijzer...ik ga verder schrijven in het SA gedeelte..
Groetjes en misschien tot schrijfs/mails... :roll:

Back