Graag horen we over ervaringen, wat wel en wat niet te doen. VISA wordt allemaal via werkgever geregeld, verhuizen komt ook goed, maar vooral lokale informatie wordt echt op prijs gesteld.
Welkom op het forum!
Wat leuk dat jullie hebben gekozen voor een minder voor de hand liggende lokatie als Broome. Zeker wel heel erg mooi ondanks de "remoteness"
Veel succes met het hele proces, komen jullie op een permanent visum of komen jullie tijdelijk deze kant op?
Ik vind het daar ronduit prachtig, geweldig mooi en dramatisch daar qua natuur, maar de wereld is mij wat te klein in die hoek. Daar moet je zeg maar, voor gemaakt zijn, denk ik. Ik neem aan dat @Thijs er al eens geweest is, maar we zullen het horen.
Hoi dank voor jullie reacties en hulp. Katja ik moet bekennen dat ik nog nooit in Broome geweest ben maar heb niet veel meer nodig dan mijn gezin en een beetje ruimte om me heen. Wel hebben we er bewust voor gekozen om dicht bij mijn werk te gaan wonen zodat ik na vele jaren heen en weer reizen tussen werk en gezin een beetje rust op dat vlak kunnen krijgen. Lijkt me fijn vooruitzicht! Wat dat betreft is het idd een keuze en hadden we voor een andere locatie kunnen kiezen maar dan was het weer commuten geworden. De gedachte om in zekere mate uit het 'ratrace' gevoel van de grote stad te stappen bevalt me uitstekend. We zullen zien en mocht het niet zo zijn dat we ons prettig voelen gaan we een deurtje verder...;-)
Gr Thijs
Ps 'dankzij'
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.