Hoi allemaal

jason

New Member
Hallo mensen  :)

Even een topic om mezelf in het kort voor te stellen. Ik ben Jason, 25, ik woon in Tilburg en studeer hier ook. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb de vrouw van mijn leven ontmoet en dat is nu al een tijdje mijn vriendin  :) Ze woont in Australië, in Perth om precies te zijn. Ik ben van plan om met haar te trouwen en samen gelukkig te zijn en waarschijnlijk zal ik dus in de toekomst naar Australië emigreren. Ik ben nu nog student, dus het zal nog een tijd duren voordat we zover zijn, maar ik vind dit forum erg nuttig, dus kijk ik hier maar vast mee  :) Nou verder weet ik niet echt iets te zeggen op het moment, dit was het wel zo'n beetje denk ik. Allemaal bedankt voor alles wat er al op het forum staat, ik ben bezig om alles door te nemen  :)

Groeten, Jason  :)

Hoi Jason,

:hi: op het gezellige, informatieve en vooral verslavende forum :up:.
Zoals je dus al gezien hebt, valt er veel te :read:.
Heel veel succes met je plannen.

Gr. Mel :cool:

Welkom, als vele anderen vóór je, op dit oer gezellige forum.

Maarre,.........
De vrouw van je dromen in het land van de dromen. Het kan haast niet beterderder!!!

GO FOR IT!!!!!!! :up:

Rene

Hoi Jason,

Perfect zeg.. De vrouw van je dromen (heb ik ook ;-)) EN de perfecte woonplaats (Perth, hebben we nog niet, maar is onderweg):

Heb je al gezien dat er 15 oktober een uitje gepland is in Tilburg ? Zie in ´Kalender´, topic gestart door Sabien.

M.vr.gr.

Perthpete

Een beetje laat omdat ik het nogal druk heb gehad.... maar beter laat dan nooit: bedankt allemaal! :)

[quote author=perthpete link=topic=2713.msg29680#msg29680 date=1127930312]

Heb je al gezien dat er 15 oktober een uitje gepland is in Tilburg ? Zie in ´Kalender´, topic gestart door Sabien.

[/quote]

Dat heb ik nu gezien ja  :lol: Maar helaas kan ik dan niet.... Ik vind het wel tof dat je zelfs een nieuweling als ik daarop wijst, bedankt  :)

Groeten, Jason  :)

Back