hoi allemaal

Isis

New Member
Ik wil me bij deze even voorstellen.

Ik ben Isis, 34 jaar, getrouwd en 2 kinderen van 6 en 9. Wij hopen volgend jaar mei naar Autralië te vertrekken, ja, ook richting Brisbane :D

Het wachten duurt erg lang. Gelukkig is nu de tijd van alle "laatsten" aangebroken. Laatste verjaardag, laatste juni in Nederland enz.

Groet, Isis

Isis said:
Ik wil me bij deze even voorstellen.

Ik ben Isis, 34 jaar, getrouwd en 2 kinderen van 6 en 9. Wij hopen volgend jaar mei naar Autralië te vertrekken, ja, ook richting Brisbane :D

Het wachten duurt erg lang. Gelukkig is nu de tijd van alle "laatsten" aangebroken. Laatste verjaardag, laatste juni in Nederland enz.

Groet, Isis
Welkom op deze site

Badri

Hoi Isis! Welkom!

Ja, wij hebben ook ongeveer 2 jaar 'gewacht'(ik wou eerst mijn opleiding af maken)

We hebben nu nog maar 3 weken te gaan!!!! :shock:
Maar het dringt nog steeds nog niet helemaal door.......... :D
Ik denk als ik vrijdag mijn eindgesprek heb, en dan 2 weken vrij bent, dat het wel komt... :?

Tijd is trouwens wel voorbij gevlogen!!

groetjes
Simone

Hoi Isis,

Welkom.
Ook ik ga samen met mijn man en 2 kinderen (bijna 5 en 7 jaar) in september emigreren naar Australië.
Aangezien Ron nog aan het solliciteren is beslissen wij pas op het laatste moment waar we gaan wonen.
Voorlopig komt over 2 weken de container voor de deur en wordt onze inboedel ingepakt, want de overdracht van ons huis is al over 2,5 week.
Half augustus moeten wij beslissen waar we gaan wonen, maar Brisbane heeft onze voorkeur.
Dus wie weet komen we wel bij elkaar in de buurt te wonen.
Veel succes met alles.

Groetjes,

Gabriëlle Mookhoek said:
Hoi Isis,

Welkom.
Ook ik ga samen met mijn man en 2 kinderen (bijna 5 en 7 jaar) in september emigreren naar Australië.
Aangezien Ron nog aan het solliciteren is beslissen wij pas op het laatste moment waar we gaan wonen.
Voorlopig komt over 2 weken de container voor de deur en wordt onze inboedel ingepakt, want de overdracht van ons huis is al over 2,5 week.
Half augustus moeten wij beslissen waar we gaan wonen, maar Brisbane heeft onze voorkeur.
Dus wie weet komen we wel bij elkaar in de buurt te wonen.
Veel succes met alles.

Groetjes,

Veel success met alles Gabriëlle Mookhoek"

Back