Hoi allemaal

Dinges

New Member
Mijn naam is Jack en sinds enige tijd gescheiden (helaas) Samen met mijn zonen zoek ik naar een een nieuwe start. Holland word ons te eng maar wel dan waar. Allerlei bureau's willen je maar al te graag adviseren. Australie is een optie maar wat zijn de eisen/voorwaarden etc.

Bvd voor tips,

Jack

Waar moet ik heen , ik wil niet naar Rusland daar doen ze gemeen...........heb getwijfeld aan BELGIE.

Effe serieus, Welkom Jack.

Jack :evil:

ps; wat is je beroep, heb je familie in Australia, heb je een eigen zaak, ben je rijk..... :up:
     We helpen je graag.

Hallo Dinges,

Welkom hier.
Holland word je te eng? Heb je die spinnen in Australie wel eens gezien dan? En slangen? Vraag maar aan Titi.

De eisen hangen af van je soort visa. Ga er eens rustig voor zitten en pluis het forum eens uit, daar vind je een hoop info over de verschillende visa.

Succes, Dijnnas

Iedereen bedankt voor de reakties.

T.a.v. Dinges; behalve voor mijn zonen wil ik graag een dinges zijn. Ik hoef niet op te vallen!
T.a.v. Spinnen etc.; die zijn hier ook alleen vermomd als politici
Of ik rijk ben? JA!, ik heb gezonde zonen die bij mij wonen!!

Australië is maar één van de overwegingen. In dat geval zou het zuiden mijn voorkeur hebben.

Jack

Ah, Dinges is Jack. Toch besloten geen Dinges meer te zijn na de opmerking van Marijs?  :up:

Politici zitten overal, in Australie zal dat niet anders zijn, maar heb je enig idee waar je in het Zuiden zou willen wonen?
Het zal wel moeilijk zijn voor je ex vrouw wanneer je jullie kinderen meeneemt naar een ander land. Hoe staat zij er in?

Correctie: Dinges was al Jack v.v. (zie mijn eerste post)

Waar in het zuiden? Geen idee maar gezien het klimaat lijkt dat voor mij het beste.
EX heeft niet heel erg veel interesse in de zonen!

Jack

Jack t zuiden is heerlijk hoor!
Ook voor de Boys, voor jongeren is er een hoop te doen!!!!
Als de tijd daar is ;)
Gr. Mitzi

Jack in het zuiden.
Jack in het noorden.

Hebben we er ook nog 1 in perth en in Queensland.

Jack :evil:

Heel leuk :) Hier zit ik nu echt op te wachten, posten om het posten brrrrrr

Jack (kan er ook weinig aan doen dat mij die naam is gegeven bij geboorte)

Alles goed maar je gaat jezelf nu geen KEES noemen hoor

Dat ben ik al

Kees

Maar even alle gekheid op een stokje, vertel eens wat meer over jezelf en op wat voor visum je zou willen en kunnen.
Houd er wel rekening mee dat australie goed geregeld wil hebben wie de voogdij en dergelijke heeft.

[quote author=Dinges link=topic=9234.msg124920#msg124920 date=1220843549]

[/quote]

De sfeer zit er goed in  :wink:

Sommige mensen houden van het posten om het posten. Die hebben nl niets beters te doen, net als ik.
Als je geen zin hebt gewoon niet reageren.

@ Kees; het laatste is het probleem niet. Rechtbank heeft zorg voor- en verblijfplaats van de zonen duidelijk bij mij bepaald. Zegt wel iets denk ik. Is ook geen beroep tegen aangetekend!! De ene helft trekt nog enigszins naar mam, de andere helft geheel niet. Wij (zonen en ik) zijn in overleg en dat word een lastige. Wat ik wil doet er op dit moment niet toe, ik orienteer mij wel maar wij zullen het eens moeten worden anders houd alles op. In ieder geval nog geen last van vriendinnen :grin:

Jack (of Henk, dat zou ook nog kunnen :smile: maar Kees zit er niet in.)

[quote author=Dijnnas link=topic=9234.msg124964#msg124964 date=1220890517]
[quote author=Dinges link=topic=9234.msg124920#msg124920 date=1220843549]

[/quote]

De sfeer zit er goed in  :wink:

Sommige mensen houden van het posten om het posten. Die hebben nl niets beters te doen, net als ik.
Als je geen zin hebt gewoon niet reageren.
[/quote]

Dat zal dan wel maar ik heb ook een forum en bij mij zijn ze er heel snel uit!

Jack

Er is geen board voor dus moet het maar onder voorstellen.

Ga dit forum verlaten. Vind niet wat ik (wij) zoek(en). Stel ik een gewone vraag, wordt het beloont met een slotje zonder verdere uitleg.

Succes allen.

Jack

[quote author=Dinges link=topic=9234.msg126245#msg126245 date=1223163251]
Er is geen board voor dus moet het maar onder voorstellen.

Ga dit forum verlaten. Vind niet wat ik (wij) zoek(en). Stel ik een gewone vraag, wordt het beloont met een slotje zonder verdere uitleg.

Succes allen.

Jack
[/quote]
Jack,

Je kunt hier alles vinden wat je wilt weten.
Dat slotje staat op een vraag die hier al vele malen gesteld is.
En er staat een reactie onder waar je zeer veel aan hebt.
Hij is misschien een beetje bot op slot gezet, maar wat zou jij doen op jouw forum?
Waarschijnlijk ook op slot gooien, want mensen die posten om het posten, kick je ook :lol:

Dus gewoon blijven posten, er zijn hier een heleboel mensen die met behulp van het forum ge-emigreerd zijn.

En onze "Huis Jack", ach die moet je af en toe maar met een korreltje/opscheplepel zout nemen.

Bart

Back