Hoi Aussielovers!!!!

Ed en Hanneke

New Member
Hoi iedereen,

Wij zijn Edwin en Hanneke. Wij zijn een jong gezinnetje met twee kids. Een lekkere kleine meid van 3 en een knappe kanjer van een vent van 3 maanden nu. Ik (Edwin) ben eind 2002 naar Australie geweest voor mijn werk. Ik werk in de chemie en bij Geelong heb ik een nieuwe chemische fabriek opgestart. Nu is dat zo goed bevallen, dat ik aan het einde van mijn opdracht gevraagd heb of ik niet bij hun kon komen werken. Daar hadden ze wel oren naar en ik ook. Op dit moment is het bedrijf bezig om te kijken hoe ze ons daar kunnen krijgen. Het zijn spannende tijden omdat er zeer binnenkort meer duidelijk gaat worden. Wij hopen hier in ieder geval leuke mensen te ontmoeten, die ook deze stap gaan wagen of al gewaagd hebben. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen.

Groetjes, Ed en Hanneke :D
 
Hoi Ed en Hanneke,

Welkom op het forum. Zoals iedereen als je 1 keer in Australie bent geweest is er geen weg meer terug. Veel succes met informatie verzamelen.
 
Hoi Ed en Hanneke,

Welkom op het forum!
Jullie zullen hier in ieder geval veel gelijk gestemden vinden en hopelijk ook veel nuttige informatie :wink:.
 
Ed en Hanneke said:
Wij hopen hier in ieder geval leuke mensen te ontmoeten, die ook deze stap gaan wagen of al gewaagd hebben. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen.

Groetjes, Ed en Hanneke :D

Hi Ed en Hanneke! Wij zijn ook met zoiets bezig, Mark (mijn man) heeft een baan aangeboden gekregen en nu hebben we een immigration lawyer (Adam Welch, Brisbane) in de arm genomen om het voorbereidende werk te doen.
Spannende tijden!
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie vorderingen! :wink:
 
Hoi Ed en Hanneke,

Wij zijn 4 jaar geleden naar Adelaide verhuisd en hebben er geen moment spijt van gehad. Kijk maar op onze homepage om te zien wat wij het eerste halfjaar hebben gedaan.

http://home.iprimus.com.au/breumelhof/dagboek.htm

Veel succes.

Rob
 
Hoi Ed en Hanneke!

Welkom op het forum!

Hopelijk krijg je een employer sponsored visum of zoiets!

Succes!

groetjes

Simone
 
leena said:
Ed en Hanneke said:
Wij hopen hier in ieder geval leuke mensen te ontmoeten, die ook deze stap gaan wagen of al gewaagd hebben. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen.

Groetjes, Ed en Hanneke :D

Hi Ed en Hanneke! Wij zijn ook met zoiets bezig, Mark (mijn man) heeft een baan aangeboden gekregen en nu hebben we een immigration lawyer (Adam Welch, Brisbane) in de arm genomen om het voorbereidende werk te doen.
Spannende tijden!
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie vorderingen! :wink:

Ik ben ook benieuwd naar jullie vorderingen. Jullie zijn al een stapje verder dan wij. Ik hoor in Oktober waarschijnlijk meer. De plant manager uit Oz komt dan naar Europa voor een meeting, waar ook mijn grote baas bij aanwezig zal zijn. Daar zal het een en ander besproken gaan worden. Ik hoop dat ze me laten gaan!!
 
:lol: Oktober is het zo...! En het gaat vast lukken!!! Wat onze vorderingen betreft: ze zeggen dat we een goede kans maken, we gaan nu allerlei formulieren invullen en onze medische keuringen laten doen. We wachten even op een checklist van de immigration lawyer, die stuurt hij zodra z'n geld binnen is.... :shock: Echt spannend, want er zijn zoveel dingen die we moeten doen, maar pas aan kunnen beginnen zodra het visum er is. Zoals de verkoop van het huis om maar iets kleins te noemen. :wink:
Ik houd alles een beetje bij op onze website. Leuk voor vrienden en familie, maar vooral om het zelf een beetje op een rijtje te houden.
http://www.keepindutch.nl/Stewart/Down-Under.php
 
Ik snap wat je bedoelt, vorig jaar is onze aanvraag bij de TRA afgewezen.. maar we hebben nu gewoon ontzettend veel geluk. Sinds Mark met dat bedrijf heeft gesproken (in juli ging hij in z'n eentje een paar weken naar Brisbane omdat z'n vader -die daar woont- erg ziek was) is het balletje gaan rollen. We voelen ons nu grote geluksvogels, en hebben in ons achterhoofd toch nog het gevoel.. misschien gaat het allemaal wel ineens hartstikke mis! :?
Dus hou vol, het gaat vast gebeuren!!! :wink:
 
Back
Top