Hoi, ik ben Inga

Inga

New Member
Hallo, mijn naam is Hinke, de Australiers spreken dat uit als Inga, of als Hinkie maar dat klinkt helemaal niet. Ik woon sinds 2 feb. van dit jaar in Perth. Ben hier heel makkelijk gekomen omdat mijn man de Australische nationaliteit heeft. Hij is in Australie geboren en later is het gezin (met Nederlandse vader) naar Nederland verhuisd. Ik ben zelfs al een 'permanent resident' hier en dat maakt een hoop dingen als medische verzekering, werk en studie een stuk makkelijker. Ik sluit me aan bij het forum omdat ik zelf in Nederland heel veel gehad heb aan een forum (over een heel ander onderwerp). Even je blijdschap of je frustratie kwijt, even wat inspiratie of tips opdoen... Ik wil dus ook mensen van dienst zijn die van plan zijn naar Australie te komen of hier al zitten. Wij hebben twee kleine kinderen die hier naar een kinderdagverblijf gaan. Tot ziens in cyberspace !

Hoi Inga,

Welkom op het forum! Wij hopen ook snel naar Perth te vertrekken!

Groetjes Menno, Marie, Marlon & Nick

Hallo Hinke,

Welkom op het forum!  Heel leuk dat je andere wilt helpen.

We komen okt/nov naar Perth op vakantie (om visa te valideren) met onze kleintjes van bijna 2 en 5 maanden, mijn broer woont daar dus dat maakt het wel makkelijker voor ons.

Groetjes,
Susan

Welkom op het forum, ik ben van plan rond augustus naar Perth te komen, hier woont mijn ozzie vriend al!
Groetjes Brigitte

Welkom op het forum! Je bent nu wel een naamgenoot van me  :up:
Mijn naam spreken ze dus ook uit als Inga.

Groetjes Inge

Back