Hoi ik ben nieuw!

Karyokinese

New Member
Mijn naam is Kimberley, 18 jaar oud, dochter van een Aussie!
Woon in Almere en ben over een jaartje klaar met mijn studie Ondernemer Maatkleding.
De reden dat ik op dit forum ben gekomen is dat ik over een jaar/ander half naar Australië wil gaan voor een langere tijd en hier natuurlijk veel informatie voor nodig heb.
Ik ben op mijn 11e een keer in Australië geweest voor 6 weken en ben toen verliefd geworden!

Groetjes  :cool:

[quote author=Karyokinese link=topic=5427.msg68483#msg68483 date=1156116497]

Ik ben op mijn 11e een keer in Australië geweest voor 6 weken en ben toen verliefd geworden!

[/quote]

Hallo Karyokinese, welkom op dit forum. Tja, die verliefdheid dat is heel herkenbaar; had ik ook na de 1e keer in Oz te zijn geweest. 't Is nog niet over en ik woon, samen met Jeroen, nu alweer bijna een jaar Down Under. Ik geniet er iedere dag van.

Succes met alles.

Erna

Het is kwart voor 2 's nachts en had niet verwacht nu al een reactie te hebben. Maar daar is het natuurlijk alweer ochtend  :wink:

Hoi Kimberly,
voila, nog een reactie erbij! De mensen hier zijn erg actief en oprecht geinteresseerd dus je zult nog veel meer reacties krijgen!
Wonen je ouders en NL en wat is je planning? Grts, mariekske

[quote author=mariekske link=topic=5427.msg68496#msg68496 date=1156134965]
Hoi Kimberly,
voila, nog een reactie erbij! De mensen hier zijn erg actief en oprecht geinteresseerd dus je zult nog veel meer reacties krijgen!
Wonen je ouders en NL en wat is je planning? Grts, mariekske
[/quote]

Mijn ouders wonen in Nederland. Mijn vader is Nederlands en mijn moeder is op haar 18e naar Nederland verhuist uit Australië, maar ze is van Nederlandse ouders.
Ik moet nog een jaar studeren, daarna wil ik een tijdje gaan werken om geld te sparen en dan vertrekken naar Australië, eerst bekenden opzoeken en daarna reizen/werken.

Back