Hoi! Marloes stelt zich voor.

loezzje

New Member
Hoi, ik ben Marloes!
Ik ben 28 en maart vorig jaar (2008) op een aussie gevallen. Als een blok! Niet de meest handige val, zoals de meesten van jullie vast weten, maar onvermijdelijk. We hebben elkaar in Cambodja ontmoet en ik ben sinds maart (2009) in Australië - Canberra of all places  :grin: - op een toeristen visum. Helaas het working holiday visum al een keer gebruikt 10 jaar geleden en kan niet aan de huidige eisen voor een tweede visum voldoen. Ik ben nog bezig met het afronden van mijn opleiding/scriptie, en red het op een IB-lening, met hulp van lief, Marcus genaamd. Het einde van de scriptie is echter in zicht. En werk (en geld) vinden onvermijdelijk (wat een luxe dat studenten leven…). Ik had een halve aanbieding van vrienden van mijn lief voor een employer-sponsership, maar dat gaat helaas niet door. Nu dus op voor een defacto/spouse visa. We zijn pas net begonnen, en nog druk aan het uitzoeken hoe of wat. Ik lees graag alle tips en ervaringen van iedereen, en zal die van mij, mocht het zover zijn, ook delen!

Groetjes en succes iedereen!! Marloes.

Succes met alles! Er zijn al vele dingen gezegd hierover op het forum. Kijk even onder 'spouse visa'.

[quote author=loezzje link=topic=10304.msg145128#msg145128 date=1250167951]
Niet de meest handige val, zoals de meesten van jullie vast weten
[/quote]
Niet??
Joh het is DE handigste val!! Geen gezeur, visum zo binnen :grin:

welkom hier en veel succes met alles.
[sub]Hopelijk niet te hard gevallen, dan doet het niet zn pijn ;) [/sub]

Back