Hoi, ook nieuw, jaja. :-D

SophieNZ

New Member
Wij wonen in NZ sinds maart 04 en bekijken onze kansen om eventueel naar OZ te verhuizen. Vage plannen hoor, want we zijn er nog nooit geweest. Heel veel vrienden echter van ons zijn al vertrokken het afgelopen jaar, meesten naar QLD en ze zeggen dat we toch echt die kant op moeten komen haha. Wij orienteren ons dus. Groetjes, Sophie, Ubbo en 3 kids.

Hee Sophie,

Welkom op het forum. Ik ga straks (of morgen) nog verder met m'n mailtje hoor, maar het kwam er vanmiddag even niet van. Man jarig, kinderen naar en van school halen, het strand dat me de hele tijd roept, de dolfijnen die me roepen vanuit de zee en dan ook nog eens een keer proberen te gaan eten ergens met de twee kinders (waarom zitten andermans kinderen toch wel altijd stil?). In ieder geval kom je hier wel veel te weten.

Groetjes,
Danny-Eva

Hoi hoi Danny-Eva, ja ik ken de drukte! Leuk zeg je man jarig vandaag, ik was gisteren jarig, eindelijk in de zon mijn verjaardag vieren ipv druilregen of bewolking in NL. Ik was altijd zo jaloers op die kindjes die in de zomermaanden jarig waren hihi. En nu zijn onze kinderen jarig in juni, juli en augustus, dus.....

Hoi Sophie,

Ik ben zelf ook nieuw, wij willen ook naar Oz maar dan vanuit Nederland. Een moeilijk en langdurig proces, ben ik bang.
We zijn ook bezig met een aanvraag voor NZ - ook ingewikkeld. Mag ik jou vragen waarom jullie weg willen uit NZ? Alleen vanwege die vrienden of nog een andere reden? En... hoe is het met de kinderen gegaan in NZ?

groetjes,
Kiki

Hoi, goede vraag. Voor ons op het moment vooral de financien. En ook de educatie van onze kinderen. Groetjes!

Back