Hoi,wij zijn ook nieuw!!!

patty

New Member
We zijn een beetje aan het rond kijken want wij zitten er aan te denken dit landje te verlaten.Wij wonen in den haag.Maar we weten nog niet veel.Moet je werk hebben voordat je kan verhuizen?Moet je een bepaald bedrag aan spaargeld hebben?Kan je daar een eigen bedrijf beginnen?Ik ben namelijk huisvrouw en moeder van twee kinderen van 5 en 8 jaar.Me vriend zit in de landbouw.Namelijk ijsbergsla en paprika's. Is dit iets wat we daar verder kunnen zetten?Maar ja genoeg want volgens mij is dit alleen om ons voorstellen.Maar ik hoop op deze site iemand tegen te komen die ons advies kan geven.Hoop nog veel te leren hier en veel mensen te spreken.groetjes
 
Hoi Patty ,ik ben Diana we zitten in het zelfde schuitje ook net de beslissing genomen om als het lukt naar aussie tegaan.Ik heb messchien een leuke tip voor je op 4 en 6 februari is er een bij een komst in amsterdam in het novohotel voor mensen zoals wij moet erg informatief zijn .als je er meer info over wil laat het me dan weten dan stuur ik je het aanmeld adres (ben ook nog niet zo bekent op dit forum dus weet niet of ik dat hier kan vermelden!!!!
 
Er is op 11 en 12 maart ook een emigratiebeurs:

http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,832.0.html
 
Back
Top