Hoi

Eliza

New Member
Hoi!

Mijn naam is Eliza en ik ben 27 jaar.
Ik heb ongeveer 4 jaar in het buitenland gewoond, in Egypte om preciezer te zijn, maar ben in maart 2010 weer teruggegaan naar Nederland.
Van april tot juli 2010 heb ik een rondreis met mijn zusje gemaakt door Australie, van Alice Springs naar Cairns (via Melbourne en Sydney enz).
Een mooie tijd gehad, maar in juli was ik ook wel weer blij om terug te gaan naar Nederland, zeker omdat ik dat land ook vier jaar gemist had.

In september ben ik dan begonnen met het master jaar van mijn studie, die ik voorheen nooit afgemaakt had. Toch blijkt dat Nederland niet ´mijn´ land is. Aan alles voel ik dat ik weg wil.
Ik heb alleen niet zo zin om weer terug te gaan naar Egypte, omdat daar de uitdaging een beetje weg is en ik voor mezelf daar al een punt achter gezet had.
En toen is het gevoel naar Australie, en in het bijzonder Sydney (ik houd van grote steden), teruggekomen.
Ik ben mezelf nu aan het orienteren wat mijn mogelijkheden zijn om na mijn studie naar Australie terug te kunnen gaan.
Ik ben nog vrij nieuw in het hele gebeuren en moet dus nog een heleboel lezen, maar ik ben er zeker van dat dit forum mij goed op weg kan helpen!

Groetjes,
Eliza

Back