Hoi

mirandaMilo

New Member
Hallo allemaal ik wil me ook even voorstellen .
Wij zijn Milo en miranda en gaan 27 augustus de stap wagen om in Oz te gaan wonen.
We hebben een visa en zijn nu echt bezig met de laatste loodjes .
Een verhuis bedrijf komt alles in pakken en het is nu echt aftellen voor ons .
We gaan voorlopig in Goulburn wonen (eigenlijk Gundary) en willen een eigen bedrijf gaan opstarten .
Een paardenmelkerij /fokkerij we hebben er mega veel zin in en hopen veel leuke nieuwe vrienden te maken .
Ben ook benieuwd of er dutchies in onze buurt wonen
groetjes Milo en miranda

Hoi Milo en Miranda,

Dat is al snel! Gaaf zeg!
Welkom op het forum in ieder geval.

Groetjes Gwen

Ha, daar hebben we er weer één ;)

Ons lekker maken zonder ons te laten delen in alle trials and tribulations...

Nee hoor, well done! Enneh een Paardenmelkerij :confused:

Nice, wilde dromen!

Beetje interessant business plan in elkaar geflanst en een leuke angel investor of...?

We zijn hier nu ruim een week en had mega veel alst van een jetlag maar die is bijna weg we zijn een beetje aan het acclimatiseren en de kou de overleven brrrr sosm vriste het hier en van de week was er sneeuw maar verders gaat het goed

Ha, daar hebben we er weer één ;)

Ons lekker maken zonder ons te laten delen in alle trials and tribulations...

Nee hoor, well done! Enneh een Paardenmelkerij :confused:
ja een paardenmelekrij we zijn allebei gek op paarden we hebben hier de ruimte en willen iets gaan doen wat nog niet zo bekend is hier en niet geschoten is altijd mis toch

Hoi, klinkt hartstikke leuk en goed. Ook niet zo heel ver van ons doel, Canberra.

Misschien is het leuk om een Laatste stand van zaken bij te houden? Je bestemming en je doelen zijn anders dan anders. En dus wel leuk om te lezen hoe het jullie in rural OZ vergaat!

Enneh een Paardenmelkerij :confused:

Daar heb ik ook eerst even heeeel hard om zitten lachen, maar toen toch maar even ge-Googled..

Van de site "paardenmelk.nl"
Paardenmelk, het klinkt misschien vreemd, maar tegelijkertijd zo eenvoudig. De russische steppen- volkeren gebruiken het al sinds de oudheid als middel tegen velerlei ziekten en ter versterking van het hele lichaam. Herodot (500 v. Chr.) schreef over paarden-melk: "Nutrit, robetat, alretat" hetgeen betekent: zij voedt, versterkt en geeft nieuwe energie. De laatste decennia is de paardenmelk ook in Duitsland en Oostenrijk een veel gebruikt natuurproduct.

Hoi, klinkt hartstikke leuk en goed. Ook niet zo heel ver van ons doel, Canberra.

Misschien is het leuk om een Laatste stand van zaken bij te houden? Je bestemming en je doelen zijn anders dan anders. En dus wel leuk om te lezen hoe het jullie in rural OZ vergaat!
ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden

Heb het vanochtend ook even ge-googled. Ben benieuwd naar paardenkaas :)
paardenkaas gaat het helaas niet worden er zit namelijk te weinig vet in paardenmelk ,je kan het vergelijken met moedermelk super gezond voor vele dingen huid haar binnen in je lichaam zelfs goed voor mensen met een koemelkallergie het is ook een stuk lekkerder dan bijv geitenmelk

Back