Hoi!

Clarinda

New Member
Hallo allemaal,

Wat een verademing zeg, dit forum vinden. Heb zoveel vragen en wist niet wat ik ermee aan moest..

Anyway, ik ben Clarinda en ben pas een kleine drie weken terug uit Australië waar ik voor twee jaar op een WHV heb rondgereisd en gewerkt.Was met het plan naar Oz te gaan om daar voor vier maandjes te blijven, maar ben verliefd geraakt; niet alleen op Australië, maar ook op een Australische man. ;) Nu ben ik na twee jaar weer terug in Nederland en ben mij aan het oriënteren wat voor mij de makkelijkste manier is om weer terug te gaan naar Australië want ik heb daar best wel een aantal vraagjes over! Ik weet dat ik via mijn vriend een visa kan krijgen, maar ben ook aan het kijken wat eventuele andere opties zijn..

Hopelijk kan ik het 1 en ander leren op dit forum en uiteindelijke een goede beslissing maken over mijn toekomst!

Clarinda

Welkom. Welke andere visa opties ben je aan het bekijken? Volgens mij is het partner visa in de meeste gevallen veruit het makkelijkst en goedkoopst, je mag er op werken, hebt recht op Medicare etc.
Succes!

Thanks allemaal! @Magriet, ik dacht zelf aan sponsorschip. Ook woont mijn zus in Australië en zit te kijken of ik via haar een visum kan krijgen.. Hetgeen waar ik met de de facto visa een beetje mee zit is het aantonen dat we minimaal 12 maanden een relatie hebben, wat wel het geval is, maar heb nu niet echt bewijs. Geen gezamenlijke bankrekening of post, wel een aantal foto's en uiteraard een telefoongeschiedenis met veel telefoontjes en sms'jes. Geen idee waar ze genoegen mee nemen..

Back