Hoi

Maud

New Member
Iedereen stelt zich netjes voor dus kan ik niet achter bijven want ik denk dat ik wel vaak op deze site te vinden zal zijn!!!

Ik ben Maud en ben 25 jaar. En ben helemaal smoor verliefd ...op Australie!! Heb er een jaar rondgereisd en heb veel gezien en gedaan. En een hoop leuke mensen ontmoet! Toen ik weer in Nederland was had ik erg veel moeite om mijn draai weer te vinden dus besloot ik om weer terug te gaan en heb 3 maanden bij een vriendin 'gewoond'. En toen wist ik het zeker...hier wil ik wonen. Weer in Nederland ben ik aan een opleiding begonnen om breder opgeleid te zijn en zo hopelijk meer kans te maken op een baan. Een oud klasgenoot van mij heeft wel het geluk dat hij via via een baan kon krijgen in Australie en zo kom ik ook aan deze site!!

Ik denk dat ik hier wel veel antwoorden kan vinden op de vragen die dit avontuur met zich meebrengen!!

Ik wens jullie alle nog een goed uiteinde en een super 2007!!

Groetjes Maud

Hey maud,

dus toch eindelijk de site gevonden!!!! :up:

In ieder geval welkom op deze site en misschien tot binnenkort wel hier in Australie.
Er is meer dan genoeg info te vinden hier en mocht er iets niet staan dan gewoon de vraag stellen en er zijn meestal wel andere die een antwoord of een goeie stap in de richting kunnen geven.

In ieder geval een heel goed uiteinde en veel succes in 2007!!

Gr Rudi

Hoi Maud,

welkom op het forum! Waar heb je zoal rongereisd hier?

greets Joep

Hey Rudi,

Ja ik heb het gevonden hihi er staat echt veel info op!!Super bedankt!!
Ik moet nu eigenlijk studeren maar dit is toch wel erg interesant om te lezen.....heb alweer kriebels in mijn buik hihi erg he!! Als jij slim bent kijk jij ook eens naar een visum om echt daar te blijven hihi dan pakken we samen nog eens een pilsje op het strand!!!

spreek je!!!

Hey maud,

ik zal er goed over nadenken. Maar valt niet altijd mee om de goeie beslissing te maken.
Maar als we dan toch een pilsje pakken dan neem ik aan wel meer dan 1!!!!!! :wink:

Veel succes met studeren in het nieuwe jaar en we spreken elkaar wel weer.

Grtz from Brisbane
Rudi

Back