Hoihoi!

adrienne

New Member
Hallo iedereen!
Ik ben Adrienne, een klasgenootje van Gwenny en ik ga volgend jaar ook een half jaar Down Under!
De stage en het ticket zijn een end geregeld, nu de rest nog. Gwen heeft me aangeraden om eens een kijkje op het forum te nemen dus bij deze:)
Nog even wat over mijzelf:
Ik ben 24 jaar, kom uit Roosendaal en studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening in Breda.
Hobbys zijn: zingen in mijn bandje, sieraden maken, lezen, sporten(en sportles geven, al is dat alweer een jaartje geleden), lekker buiten bezig zijn en filmpjes/series kijken.

Nou, ik ga eens even lekker rondsnuffelen!
Groetjes!

Welkom! Hoe ga jij je stage regelen?? Ik heb hier en daar begrepen dat jij het via een studenten organisatie gaat doen???
Good luck with it all!

Hoi Adrienne, welkom op het forum!

Waar ga je stage lopen? Ik zag je hobbies en vroeg me af of in Aussie dat zelf kettingen maken en zo daar ook populair is.

groeten Simone

Hallo Adrienne,

Welkom op het forum! Ik woon ook in Roosendaal (NB)  :grin:

Groetjes,
Kathren

[quote author=Scooby link=topic=10115.msg140448#msg140448 date=1245060257]
Ik zag je hobbies en vroeg me af of in Aussie dat zelf kettingen maken en zo daar ook populair is.
[/quote]

Er zijn in Brisbane wel een paar kralenwinkels ja, ook met cursussen. Erg verslavende hobbie :)

Jij hebt wat om naar uit te kijken Adrienne, moet je nog speciale dingen voorbereiden voor je stage in Australië?

Cheers,

Ireen

hoi!
Wat een leuke reacties allemaal, bedankt!
Ik regel mijn stage via all1one, een stagebureau dat stages over heel de wereld regelt. Het kost wat.. maar dan heb je wel wat:) Ze hebben nu een optie voor me staan bij Neami, een organisatie voor hulpverlening aan psychiatrische patienten. Niet helemaal de doelgroep waar mijn voorkeur naar uitgaat, dus ze zijn nog verder aan het zoeken. Aan de andere kant is het opdoen van ervating met een nieuwe doelgroep ook wel weer leuk...  :thinking:
Als deze stage vaststaat kan ik mijn ticket gaan regelen, daarna mijn woonruimte. Ook nog een visum waar ik nog niet helemaal zeker van weet of ik een werkvisum wil aanvragen.. dat zou ik hier op het forum nog eens moeten opzoeken want ik zag dat je bij een studentenvisum tot een aantal uur per weerk kon werken (helaas ben ik niet zo rijk dat ik een me een half jaar niet werken kan veroorloven hihi)..

En verder heb ik er suuuuperveel zin in! Ik ben echt zo benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen!
Ik hoop ook dat ze wat leuke kralenwinkeltjes hebben daar, alleen heb ik mijn bijbaantje dan helemaal hard nodig, haha!

Wat grappig dat jij ook in Roosendaal wont Kathren!Waar ergens?

Fijne dag allemaal!

wat grappig dat je vlak bijelkaar wonen, welkom trouwens!!!!!

Spannend voor je hoor, knap dat jullie jonge meiden daarvoor gaan!!!

Ik ken Roosendaal ook vrij goed, vroeger veel bij Jack de Nijs geweest om wat op te nemen in zijn studio daar.

heel ver voor jouw tijd, de man is helaas ook overleden, maar Monique zijn dochter woont er nog steeds volgens mij.

Ik kwam op een emigratiehyves een meisje tegen die bleek achter mij te hebben gewoond, ik kende haar niet van hier dus, maar nu mailde mijn vriendin in Aus, dat ze daar op visite zat,de wereld is klein door internet.

je zult hier veel info vinden en wellicht ook vriendschappen opdoen, veel plezier ermee.

lizzy

Hee Adri,
op een studentenvisum kun je geen stage lopen hoor.
Je hebt de keuze tussen een werk/vakantie visum, waar je nog naast kan werken, of een occupational trainee visa (die ik aanvraag), waar je niet meer naast mag werken.
xx gwen

Ik zal eens vragen aan mijn schoonvader of hij hem kent Lizzy, of misschien kent mijn vriend zijn dochter wel.. Heel mijn schoonfamilie zit ook druk in de muziek (Voluit, de nieuwe band van Pieke, de oude zanger van kaas.., misschien ken je het wel Kathren;))

De band Kaas ken ik zeker! Onze andere zangeres heeft vroeger bij Kaas gezonden. Wat is de wereld dan toch klein hè Adrienne.  :up:

hey welkom adrienne

denk dat je nu wel een goede indruk hebt van het gezellige clubje oz-verslaafden :)
dan mag je natuurlijk ook niet ontbreken op de bbq!~

greetz, Wenkah

Back