honden meenemen

Louis

Member
Er zijn al wat berichten geplaatst met dit onderwerp maar wij zien onze vraag nog niet beantwoord. Wij willen natuurlijk onze 2 honden meenemen naar Perth. We snappen de papierwinkel 183 dagen van tevoren. Een bedrijf vinden voor transport komt ook goed maar we weten dat de honden 10 dagen in quarantine moeten in Melbourne. Hoe hebben jullie dit gedaan? Ophalen of laten vliegen (in ons geval Melbourne > Perth)
 
Ik ga eigenlijk offtopic, want ik heb geen idee hoe het zit met imlort, onze honden zijn hier geboren.

Wilde wel zeggen dat je hier erg veel leuke plekken hebt om te wandelen met honden. Van the hills bij bijvoorbeels kalamunda tot bolt park en van de diverse stranden (designated dog beaches in the stad -zoals whitfords dog beach) of alle stranden daarbuiten) tot uitgestrekte weides.
 
Met JetPets laten vliegen van Melbourne naar hun eindbestemming. (Canberra in ons geval)
JetPets pikt het dier op in Melbourne, brengt het naar het vliegveld en je pikt ze zelf op in de plaats van bestemming.
Was onder de indruk van JetPets service en communicatie.

Met de auto van Perth > Melbourne > Perth is echt een bizarre auto rit die ik je niet kan aanraden om 'even' de honden op te halen ;)
Zelf heen en weer vliegen is een optie. Maar ik zou gewoon JetPets inschakelen. Des te meer gezien het feit dat WA een apart land binnen Australia is geworden en die grens potdicht zit.
 
Met JetPets laten vliegen van Melbourne naar hun eindbestemming. (Canberra in ons geval)
JetPets pikt het dier op in Melbourne, brengt het naar het vliegveld en je pikt ze zelf op in de plaats van bestemming.
Was onder de indruk van JetPets service en communicatie.

Met de auto van Perth > Melbourne > Perth is echt een bizarre auto rit die ik je niet kan aanraden om 'even' de honden op te halen ;)
Zelf heen en weer vliegen is een optie. Maar ik zou gewoon JetPets inschakelen. Des te meer gezien het feit dat WA een apart land binnen Australia is geworden en die grens potdicht zit.

Wij hebben ook van de diensten van JetPet gebruik gemaakt. Uitstekende communicatie en zij nemen alle zorg en papierwinkel uit handen. Wij zagen onze hond pas weer op Sydney airport. In 2016 betaalden wij $200 voor hun services, inclusief de vlucht van Melbourne naar Sydney.
 


OFX
Back
Top