hoop doet leven............

bbell

New Member
:shock:
Mijn man en ik zijn beiden alweer iets ouder, maar dromen nog steeds over een leven in Australië. We realiseren ons zeer goed dat het moeilijk zal worden om het te realiseren, maar willen het toch proberen. Mijn man tony is 49 jaar en telecom monteur bij een groot bedrijf in Nederland. Hij is momenteel voorman en voornamelijk bezig met fibre optics (glasvezelkabels). Ikzelf (Bettine) ben 45 jaar en directie secretaresse. We hebben al begrepen dat we niet in aanmerking komen voor een skilled visa ivm met onze leeftijden. Dat is balen. Mijn man is nu bezig om zelf bedrijven te benaderen om te kijken of we via een bedrijf een sponsored visa kunnen krijgen. Oh ja, mijn man is Brits, dus wellicht biedt dat ook mogelijkheden. Iemand die er nuttige tips heeft, hoe we dit verder nog kunnen aanpakken of die ervaring hiermee heeft?
ik hoor het graag.
groeten
Bettine

Welkom op het forum!!
Kan je helaas niet helpen met je vragen, maar iemand anders vast wel.
groetjes

Welkom!! Ik hoop dat het jullie lukt! Misschien een reisje naar Austalie boeken en dan bij wat bedrijven langsgaan??

een goed bureau inschakelen!

Australie  regering gaat toevallig wel 23 miljoen investeren in glasvezelaanleg toch??!!!

Is daar niet een opening voor je man??

Welkom op het forum.
Hebben jullie dat via een bureau nagevraagd dat je niet meer in aanmerking kwam?
Normaal gesproken is de grens 45 jaar maar ik lees weleens verhalen van mensen van eind 40/begin 50 die toch een skilled visum kregen.
Waren ook mensen met "tradie"beroepen.

Hee Bettina

Welkom op het forum. :up:
Zelf bedrijven benaderen is een goed plan,maar het allerbeste zou zijn een vakantie boeken naar OZ en dan persoonlijk langs bedrijven te gaan.
Eventuele werkgevers willen je 9 van de 10 keer eerst toch zien voor ze je aannemen denk ik
Zo'n 2 jaar terug (was toen 37) hebben wij het ook zo gedaan en kon ik bij 3 bedrijven gelijk wel terecht.
Gezien de recessie zal het momenteel wel iets moeilijker zijn denk ik.
Veel succes

Gr.Markus

Back